Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
karuna schreef:Ah Villach daar waar wij al jaren proberen te komen in die periode maar wat steeds mislukt is tot nog toe
Zitten jullie precies rond de harleywood periode? zo ja en jullie zijn geen motorliefhebbers dan zou het wat eh lawaaieriger en drukker kunnen zijn dan misschien gewenst.
Wat ik een paar jaar geleden heb kunnen uitvissen is dat er genoeg mooie natuur, bergpasjes, meren en leuke kleine plaatsjes zijn
Jilletje schreef:Ja volgens google moeten ze hem om in het ov en er zijn gebieden waar ze alleen met muilkorf om los mogen lopen! Wist ik ook niet hoor. maar al heb ik hem nieteens nodig, dan toch liever teveel mee genomen dan mis grijpen
PrizTwir schreef:Oh heerlijk! Wij zijn ook nog aan het kijken om dit jaar naar Oostenrijk te gaan.
Velden am Worthersee vond ik toen heel leuk. En de Raggaschlucht is heel mooi. Ligt nog wel een stukje van Villach af. En je kan daar inderdaad prachtig wandelen.
En misschien slim om een kärnten card te kopen. Hiermee kan je mee allerlei bergwanden in en andere activiteiten. Hoe het nu precies werkt en wat de kosten zijn weet ik niet, maar wij kochten die altijd wel. (Bij een soort VVV)
Jilletje schreef:Ja volgens google moeten ze hem om in het ov en er zijn gebieden waar ze alleen met muilkorf om los mogen lopen! Wist ik ook niet hoor. maar al heb ik hem nieteens nodig, dan toch liever teveel mee genomen dan mis grijpen