Zelf ben ik 32, ik zou met een groep mee gaan van 30-49. Eigenlijk is dat niet mijn voorkeur maar er zijn ook mensen van 2x 32, 2x 34, 1x 36 dus ik ben niet helemaal de guppie van de groep.

Waar ik over twijfel:
-Ik houd van een lekker strand maar heb gehoord dat niet alle stranden van Napels goed toegankelijk zijn voor toeristen? Hoe moet ik dit voor mij zien? Het hotel ligt op een gunstige locatie niet ver van het centrum van Castellammare di Stabia. De eerste toegankelijke stranden liggen op ca. 3 kilometer afstand van het hotel.
Maar ik ben erg benieuwd hoe dit in de praktijk zit, zijn er gewoon heel weinig stranden te vinden?
-De tijd van iedere avond de kroeg in heb ik echt wel gehad maar misschien 1/2 max 3x uit, b.v. de discotheek in lijkt me misschien wel leuk. Kan dat in Napels?
-Is Napels erg duur? Waar moet ik het ongeveer mee vergelijken? Het hotel is op basis van logies/ontbijt.
Eigenlijk heb ik dezelfde vragen over Samos behalve dan over het strand. De groep zou hier ongeveer hetzelfde verhaal zijn qua leeftijd.