Romantisch ontbijt / lunch omgeving Ede

Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ladyson

Berichten: 3366
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Romantisch ontbijt / lunch omgeving Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-22 17:46

Mijn vriendin trouwt over een paar weken in het klein. Volgend jaar willen ze het feest geven. Nu leek het mij leuk om ze als cadeau voor de dag erna op een leuk/romantisch ontbijtje of lunch te trakteren als cadeau. Ze wonen / gaan in Ede wonen. Budget 40/50 euro.

Ik dacht aan iets van de Lunterse Boer vanwege de locatie naast de pinetum, of kasteel Heukelom omdat een kasteel toch bijzonder is, maar was nog niet helemaal tevreden met de resultaten van mijn eigen online zoektocht..

Ik hoop dat Bokt mij aan wat goede ideeen kan helpen. Waar kan ik ze mee verblijden?! <3

Selina

Berichten: 14716
Geregistreerd: 20-10-13
Woonplaats: Veenendaal

Re: Romantisch ontbijt / lunch omgeving Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-22 17:48

Kasteel Hoekelum vind ik zeker romantisch :j Met een mooi bos ernaast, kunnen ze ook nog even een rondje wandelen.

Ladyson

Berichten: 3366
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-22 22:25

Selina schreef:
Kasteel Hoekelum vind ik zeker romantisch :j Met een mooi bos ernaast, kunnen ze ook nog even een rondje wandelen.


Klinkt goed!

Nog andere tips?

manonutjuh

Berichten: 3051
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Goeree-Overflakkee

Re: Romantisch ontbijt / lunch omgeving Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 09:53

Een ontbijtje aan huis laten bezorgen? Flesje bubbels erbij.
Ik kan me ook zomaar voorstellen dat ze helemaal geen zin hebben om er de dag erna al op uit te moeten.

Blacky94

Berichten: 3563
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 10:06

Jorisbrood heb ik ook wel goede verhalen over gehoord. Op de website kan ik er weinig over vinden maar als het goed is hebben ze ook o.a. belegde broodjes etc. En ze maken hun croissants helemaal zelf Y)(^) De omgeving is het oude Kazerneterrein dus de omgeving is wat meer industrieel maar als het goed is kan je vanaf daar wel zo de Sysselt in lopen. En mochten ze heel fanatiek zijn kunnen ze doorlopen naar de hei.

Verder kom ik zelf ook graag bij Stadscafé Oscar. Zou dan vooral voor lunch zijn. Lekker eten, leuke inrichting, zitten naast het kerkplein in het centrum. Geen idee of dat romantisch genoeg is haha.

Hoekelum is idd ook mooi :)

Muurp

Berichten: 15184
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Romantisch ontbijt / lunch omgeving Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-22 14:26

Bij Huisje James in Ugchelen?
Is te overzien vanuit Ede qua reisafstand. :)