Intensieve (spring)paarden vakantie. Zonder(!) eigen paard

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Intensieve (spring)paarden vakantie. Zonder(!) eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-22 19:13

Na een advertentie te hebben gezien van een springstal in Italie die vakanties aanbied met 2x per dag lessen op een van hun springpaarden ben ik verliefd geworden. <3
https://www.monterosato.com/

Helaas valt bovengenoemde locatie af, als ik naar het buitenland ga neem ik graag mijn vriend mee, hij wil wat grotere steden in de buurt hebben.

Zijn er nog andere stallen die dit soort vakanties aanbieden? Het land pin ik mij niet op vast, in Nederland mag natuurlijk ook. (Als het in Nederland is ga ik alleen, dus dan maken steden er omheen niet uit.)
Helaas is mijn verzorgpaard geblesseerd dus deze kan ik niet mee nemen op een trainingskamp.

De paard en ruiter instructie weken ken ik al, top mensen maar ik zoek iets met een focus op springen.

Eisen:
-Geen eigen paard nodig
-focus op springen/trainen
-Meerdere keren per dag rijden.
-Buiten NL, dan leuke steden in de buurt.

LuffB

Berichten: 1306
Geregistreerd: 07-02-08
Woonplaats: nabij Utrecht

Re: Intensieve (spring)paarden vakantie. Zonder(!) eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 19:56

Op deze site kan je meerdere van dit soort vakanties vinden, je kan je type rijstijl zoeken (dus voor jou springen) en dan kijken wat er wordt aangeboden/ in welke regio.

Wat betreft je vriend en zijn wens voor grotere steden, ik weet niet of je dat zo snel gaat vinden, maar je kan altijd rondzoeken.

tengeltje11
Berichten: 7186
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Intensieve (spring)paarden vakantie. Zonder(!) eigen paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-22 20:19