Denemarken, kamperen

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dems75

Berichten: 3881
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Denemarken, kamperen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-22 19:16

Deze zomer gaan we kamperen in Denemarken, we zijn er al een paar x geweest maar nooit echt op rondreis. Willen met name de westkust omhoog doen, maar hoor graag ook andere tips. Campings ook welkom, geen kindercampings met entertainment....we houden van wat rustiger. Oh ja, we zijn met auto e. Tent

jowien
Berichten: 979
Geregistreerd: 11-04-05
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Denemarken, kamperen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-22 19:35

Helemaal naar het puntje gaan! Zo gaaf. En dan ook wandelen bij Rabjergs mile.
Wij vonden deze camping leuk, als je bij het strand staat met je tent hoor je de zee:
https://www.skagensydstrandcamping.dk/campingpladsen/

En bij die vuurtoren op het randje, dat moet je gezien hebben.

En een stuk rijden over het strand, er zijn een paar stukken waar de openbare weg over het strand loopt, echt leuk om een keer te doen.

dems75

Berichten: 3881
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-22 06:57

Dank voor de tips, we willen veel gaan wandelen ook. Net bijnier anwb een DK boekje gekocht...nu lekker doorspitten

Chantalla

Berichten: 1444
Geregistreerd: 06-11-13
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-22 07:56

Ik heb voor aankomende zomer geboekt op deze camping: https://ballumcamping.eu/. Ziet er netjes en rustig uit, heeft Nederlandse eigenaren en vlakbij de grens met Duitsland.
Vanaf daar rijd je ook gemakkelijk naar de eilanden. Zelf ga ik namelijk een week ritten maken met ijslanders op het eiland Rømø.

dems75

Berichten: 3881
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-22 16:56

Oh cool! Nou heb ik mijn eigen Ijslander thuis en de honden ook mee dus van rijden zal Miss niet veel komen