All incl. Portugal of Griekenland?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PSvanLot

Berichten: 10224
Geregistreerd: 12-03-19

All incl. Portugal of Griekenland?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-22 14:41

Ik ben voor mijn ouders op zoek naar een zeer goed all incl. hotel in Portugal of Griekenland.

Wie heeft hier de gouden tip?

Ladyson

Berichten: 3253
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Re: All incl. Portugal of Griekenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 22:45

Club Med?

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 22:50

PSvanLot schreef:
Ik ben voor mijn ouders op zoek naar een zeer goed all incl. hotel in Portugal of Griekenland.

Wie heeft hier de gouden tip?


Portugal ben ik oktober 2020 geweest en aanbod all in was kleiner en veel duurder. Uiteindelijk ook niet gedaan.

Griekenland veel meer all in, zeker op de grotere toeristische eilanden en stuk goedkoper dan Portugal

PSvanLot

Berichten: 10224
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-22 23:16

Lotus83 schreef:
PSvanLot schreef:
Ik ben voor mijn ouders op zoek naar een zeer goed all incl. hotel in Portugal of Griekenland.

Wie heeft hier de gouden tip?


Portugal ben ik oktober 2020 geweest en aanbod all in was kleiner en veel duurder. Uiteindelijk ook niet gedaan.

Griekenland veel meer all in, zeker op de grotere toeristische eilanden en stuk goedkoper dan Portugal


Daar ben ik inmiddels ook achter gekomen in Portugal, helaas ook in Griekenland veel hotels waar de reviews niet heel geweldig zijn betreffende het eten.

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Re: All incl. Portugal of Griekenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-22 23:31

Tja. Het ligt ook aan budget.. er zijn echt wel heel goede all in hotels in Griekenland maar daar betaal je ook meer voor.

Is er al een voorkeur voor een eiland? En wensen behalve all in?

PSvanLot

Berichten: 10224
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-22 23:36

Lotus83 schreef:
Tja. Het ligt ook aan budget.. er zijn echt wel heel goede all in hotels in Griekenland maar daar betaal je ook meer voor.

Is er al een voorkeur voor een eiland? En wensen behalve all in?


Koss bekijken ze nu. Het hotel moet niet te afgelegen liggen. We hadden best een mooi hotel gezien maar die lag volgens de beschrijving ‘zeer afgezonderd’. Ze zullen het resort niet veel verlaten, maar af en toe een keer een dorp of stad bezoeken kan leuk zijn.

Verder weinig eisen. Mijn vader is een moeilijke eter, dus daar zijn ze wel veeleisend in.

Budget is ongeveer €2000 pp voor ongeveer 10 dagen.

Forcalquier

Berichten: 2070
Geregistreerd: 07-01-05

Re: All incl. Portugal of Griekenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 02:29


bamisalami
Berichten: 611
Geregistreerd: 25-08-14

Re: All incl. Portugal of Griekenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 06:36

Zante maris hotel in tsilivi op zakynthos!

Aan het strand, maar ook bij n dorpje.
En adults only

duikpaardje

Berichten: 1477
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 07:07

Wij gaan al vele jaren via Sunweb naar een van de Mitsis Hotels, die zitten op Kos, Kreta en Rhodos.

Denise_Storm

Berichten: 2375
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: All incl. Portugal of Griekenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 07:15

Voor €2000 per persoon voor 10 dagen kan je echt super de luxe op vakantie hoor. Wij gaan begin september voor rond de 2000 all in met zijn tweetjes. Er gaat bijna altijd wel een busje naar het centrum, waardoor je alsnog snel bij de winkeltjes bent. Het all in kan je (helaas) nog niet vergelijken met het concept zoals bijvoorbeeld in Turkije, daarom zoek ik in Griekenland altijd hotels van minimaal 4 sterren. Het all in concept in Spanje/Portugal schijnt qua eten wel nog een stuk minder te zijn dan Griekenland. Voor het budget moet een goede, luxe vakantie er echt wel in zitten hoor! :D

Fitzroy

Berichten: 25231
Geregistreerd: 11-01-01

Re: All incl. Portugal of Griekenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 07:17

Waarom gaan ze niet naar Turkije? Daar krijg je meer waar voor je geld.

Blue_flower
Berichten: 1950
Geregistreerd: 26-01-15

Re: All incl. Portugal of Griekenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 07:41


Niqui

Berichten: 2196
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Re: All incl. Portugal of Griekenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 08:03

Mijn zus is in 2019 naar hotel Miraggio Thermal Spa Resort geweest: https://www.miraggio.gr/en/
Ik weet eerlijk gezegd niet zeker of het all inclusive was, maar het eten was heel goed.

Moska

Berichten: 3429
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 08:08

duikpaardje schreef:
Wij gaan al vele jaren via Sunweb naar een van de Mitsis Hotels, die zitten op Kos, Kreta en Rhodos.


Deze wilde ik ook noemen. Ben er zelf op Kos geweest en heb heerlijk gegeten, veel keuze en in ons hotel waren er twee aparte restaurants waar je a la carte kon eten. En een mooi, netjes hotel.

Annumarie

Berichten: 370
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Liessel

Re: All incl. Portugal of Griekenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 08:39

De Mitsis hotels (bv Mitsis Ramira in Kos) zijn wat all inclusive geweldig! Enorm aanbod aan heerlijk en divers eten, overdag divers snackaanbod, ook ana het strand kun je direct je drankje halen bij de strandbar, mooie kamers.... ik hou niet van all inclusive, maar die bij Mitsis was heerlijk!

ellepel

Berichten: 47563
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 09:07

is wel al wat jaren geleden ,maar ik heb in hotel Atlantis beach gezeten op Kos.
all inclusive,aan het strand en is heel goed bevallen :j

CairnTerrier

Berichten: 995
Geregistreerd: 12-07-20
Woonplaats: Laren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 09:40

ellepel schreef:
is wel al wat jaren geleden ,maar ik heb in hotel Atlantis beach gezeten op Kos.
all inclusive,aan het strand en is heel goed bevallen :j

Daar ben ik ook drie jaar geleden geweest met familie. Ik vond dit echt geen aanrader. Het eten was kwalitatief niet goed (en ook niet typisch Grieks) en het hotel was heel erg massaal. Strand vond ik op deze plek ook niet bijzonder. Wij zaten toen aan die hutjes meteen aan het strand. Ook het centrum was wel wat verder weg en had je echt wel een fiets of een ander vervoersmiddel voor nodig.

Maar goed, smaken verschillen in deze. Ik ben sowieso geen voorstander van all inclusive boeken in Griekenland. Daarvoor moet je in mijn ogen toch echt meer landen als Turkije of Egypte opzoeken.

xSelina

Berichten: 803
Geregistreerd: 09-11-13
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 09:56

duikpaardje schreef:
Wij gaan al vele jaren via Sunweb naar een van de Mitsis Hotels, die zitten op Kos, Kreta en Rhodos.


Ik ben naar Mitsis op Kreta geweest en echt een aanrader! Super leuk personeel en heerlijk eten.

PSvanLot

Berichten: 10224
Geregistreerd: 12-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-22 11:47

xSelina schreef:
duikpaardje schreef:
Wij gaan al vele jaren via Sunweb naar een van de Mitsis Hotels, die zitten op Kos, Kreta en Rhodos.


Ik ben naar Mitsis op Kreta geweest en echt een aanrader! Super leuk personeel en heerlijk eten.


Ik ben nu naar deze keten aan het kijken. Ze zijn wel heel scherp geprijsd tegenover andere hotels!

Lotus83

Berichten: 5918
Geregistreerd: 02-10-09
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 11:48

ellepel schreef:
is wel al wat jaren geleden ,maar ik heb in hotel Atlantis beach gezeten op Kos.
all inclusive,aan het strand en is heel goed bevallen :j


Hier ga ik ieder jaar in Oktober naar toe :j

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Berichten: 16011
Geregistreerd: 10-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 12:19

Fitzroy schreef:
Waarom gaan ze niet naar Turkije? Daar krijg je meer waar voor je geld.

En nu lekker goedkoop want de Russen kunnen niet. Normaal is het vergeven van de Russen en die gedragen zich echt asociaal.

ellepel

Berichten: 47563
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-22 18:06

CairnTerrier schreef:
ellepel schreef:
is wel al wat jaren geleden ,maar ik heb in hotel Atlantis beach gezeten op Kos.
all inclusive,aan het strand en is heel goed bevallen :j

Daar ben ik ook drie jaar geleden geweest met familie. Ik vond dit echt geen aanrader. Het eten was kwalitatief niet goed (en ook niet typisch Grieks) en het hotel was heel erg massaal. Strand vond ik op deze plek ook niet bijzonder. Wij zaten toen aan die hutjes meteen aan het strand. Ook het centrum was wel wat verder weg en had je echt wel een fiets of een ander vervoersmiddel voor nodig.

Maar goed, smaken verschillen in deze. Ik ben sowieso geen voorstander van all inclusive boeken in Griekenland. Daarvoor moet je in mijn ogen toch echt meer landen als Turkije of Egypte opzoeken.



ja dat heb je toch wel dat smaken verschillen
ik weet nog heel goed dat er toen juist veel eten was, en wel heel typisch Grieks.
er waren toen een stel Duiters die achter ons zaten te klagen dat er geen spareribs waren.
:')

x_Jeanine_x

Berichten: 9108
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: All incl. Portugal of Griekenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-22 21:27


Elin_

Berichten: 9668
Geregistreerd: 11-11-09

Re: All incl. Portugal of Griekenland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-22 14:39

Ik lees mee :D