Vlissingen, Middelburg e.o. ,specifiek op zondag

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gaby
Berichten: 3409
Geregistreerd: 30-06-01

Vlissingen, Middelburg e.o. ,specifiek op zondag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-22 05:26

Ik wil binnenkort een weekend terug naar Vlissingen. Ik vond het er helemaal geweldig de vorige keer dat ik er was. Nu zal ik er van vrijdag t/m maandag zijn en dus ook op zondag.

Ik durf er niet zonder meer vanuit te gaan dat alle winkels en bezienswaardigheden op zondag ook wel open zullen zijn...

Hebben jullie tips voor activiteiten in Vlissingen en Middelburg op zondag, naast natuurlijk de stadswandeling en de wandeling langs de boulevard? Uberhaupt winkels em gelegenheden die de moeite waard zijn?
Ik ben gek op architectuur en historie, en leuke winkeltjes.

Een ander plaatsje bezoeken kan ook op zondag, ik zoek liefst wel dan iets met historie en/of aan de kust.

steefvicky

Berichten: 2569
Geregistreerd: 30-01-12
Woonplaats: Zeeland

Re: Vlissingen, Middelburg e.o. ,specifiek op zondag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 08:21

Leuk dat je naar Zeeland wilt komen! Ik woon er, dus ik ben redelijk bekend in die plaatsen. Vlissingen vind ik minder leuk dan Middelburg. De boulevard is leuk om overheen te lopen, maar dan zijn de duinen bij Zoutelande véél mooier om te wandelen en wat te eten en drinken in een strandtentje.
Middelburg is leuk om te winkelen! Het heeft een mooi, oud centrum, dus je kan er ook mooie foto's maken. Eens in de maand is er een koopzondag.

_AB_
Berichten: 3964
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Groningen, samen met de pluizen <3

Re: Vlissingen, Middelburg e.o. ,specifiek op zondag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 08:25

Zierikzee is een aanrader. Veere is ook een leuk oud stadje

zonnebloem18

Berichten: 24888
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 08:25

Een aanrader, maar blijkbaar alleen de eerste zondag van de maand open: https://www.chocolatelover.nl/chocolademuseum/

Bunkercomplex Toorenvliedt vonden wij ook bijzonder, mooi park ook.

Buiten Middelburg heb je het ZEP, daar heb je onder andere Glowgolf, hyper bowlen en escape rooms.

flowerin
Berichten: 116
Geregistreerd: 27-02-16

Re: Vlissingen, Middelburg e.o. ,specifiek op zondag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-22 08:34

Wat ik echt heel leuk vond in Vlissingen was iguana. Dat is een reptielenzoo. Tis niet super groot, maar wel veel te zien. Wij waren er ook op zondag en toen was het lekker rustig!