Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gwahir schreef:Je bent m.i. op zoek naar een mindset, niet naar een plaatsniets doen en ontspannen kun je overal doen, de Veluwe is bijvoorbeeld ook prachtig
Schuur_ schreef:Gwahir schreef:Je bent m.i. op zoek naar een mindset, niet naar een plaatsniets doen en ontspannen kun je overal doen, de Veluwe is bijvoorbeeld ook prachtig
Klopt maar soms helpt het dan om je los te maken van de dagdagelijkse dingen waar je je toch op kunt focussen. Op dit moment ben ik steeds in paniek rondjes aan het rennen in mijn hoofd en deze cirkel probeer ik te verbreken
Dorus schreef:Om echt tot rust en los te komen moet je inderdaad even weg van thuis. Voor mij is dat naar de camping in Luxemburg. Prachtige omgeving, natuur, wandelen of met een boekje of handwerkje op de veranda zitten.
Er zijn daar veel huisjes, hotels en campings te vinden. De campings hebben tegenwoordig veelal ook enkele verhuuraccomodaties van een simpele pod met alleen bed tot een luxe safaritent en vanalles er tussenin.
Karin schreef:Dorus schreef:Om echt tot rust en los te komen moet je inderdaad even weg van thuis. Voor mij is dat naar de camping in Luxemburg. Prachtige omgeving, natuur, wandelen of met een boekje of handwerkje op de veranda zitten.
Er zijn daar veel huisjes, hotels en campings te vinden. De campings hebben tegenwoordig veelal ook enkele verhuuraccomodaties van een simpele pod met alleen bed tot een luxe safaritent en vanalles er tussenin.
Daar moest ik ook direct aan denken. Ik had hier vorig jaar gereserveerd (maar helaas weer moeten afzeggen wegens omstandigheden), maar ik denk er nog steeds over om er eens naartoe te gaan. Lekker in een hutje op een heuvel.
https://www.kengert.lu/nl/huurobjecten/hutten-quartier
Ze zijn net weer open vanaf 1 maart en druk zal het vast nog niet zijn.
Suzanne F. schreef:Ik spreek uit ervaring en wat je je wel goed moet beseffen is dat waar je ook heen gaat, je dit met je meeneemt. In je gedachten ben je op die andere plek volledig rustig en zen, maar zo zal het helaas niet zijn. Je neemt je zorgen mee en je voelt je gewoon nog steeds hetzelfde maar dan op een andere plek.
Dit is niet om negatief te doen maar wel om je een teleurstelling te besparen. Je zal realistisch moeten zijn.
Een andere plek kan je helpen om er iets anders tegenaan te kijken, misschien zie je meer overzicht als je meer rust neemt. Maar eigenlijk zit dat hem nog in je jezelf en niet in de omstandigheden.
Afanaisa91 schreef:Het zal inderdaad afhangen met wat voor een verwachtingen je dit doet.
Zelf ben ik qua rust en doelen weer bijgetrokken in een mogelijk vergelijkbare periode. Totaal keuze qua setting verder, maar ik kijk daar wel positief op terug.
Gebruikers op dit forum: KirstenEsmee, koenlover en 17 bezoekers