Bonaire 2022

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
welmoedz

Berichten: 1591
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Veenendaal

Bonaire 2022

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-22 17:44

Ik zag een Curacao topic voor 2022 Bonaire is toch een eiland opzich dus het leek mij leuk om hier ook wat tips de delen. Wij gaan in April naar Bonaire en gaan 12 dagen. We verblijven in het Divi Flamingo resort

Alvast een vraag; is het handig om een scooter te huren voor de hele periode? Kom je daarmee ver op het eiland of kun je beter een aantal dagen een goede auto huren?

Fitzroy

Berichten: 25231
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Bonaire 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-22 20:20

Wat toevallig, want ik vroeg vanmiddag ook in het CuraƧao-topic naar Bonaire en lees daar al wat leuke dingen. .

Celine_Famke

Berichten: 6742
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Bonaire 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-22 20:25

Ik ben afgelopen februari op Bonaire geweest. Heerlijk eiland! Scooter of auto is aan te raden. Auto is toch echt wel handiger op sommige wegen, als je echt naar leuke locaties wil. Wel op tijd regelen, het zit allemaal erg gauw vol! Geniet ervan :D Ik heb genoeg foto's gemaakt in 10 dagen haha. We hebben het hele eiland gezien.

CarolineCF
Berichten: 703
Geregistreerd: 27-03-11
Woonplaats: Kootwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 09:49

Bonaire is het enige eiland van de Nederlandse Antillen waar we nog niet geweest zijn en een kennis heeft een appartement waar voordelig we in kunnen. Dus volg nu al even met een flight alert de aanbiedingen. En zag toevallig net dat er nu al tickets naar Bonaire zijn voor 460 euro https://www.vliegennaar.nl/vliegen-naar-bonaire dus dat is wel heel aantrekkelijk. Dus wie vliegen wij binnenkort ook naar Bonaire!