Vakantie canarische eilanden, welke??

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32220
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Vakantie canarische eilanden, welke??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-22 15:51

Wij willen in 2022 in de kerstvakantie een week naar één van de canarische eilanden, ben er op tijd bij hahahah.
We hebben 2 jonge kinderen, tegen die tijd 7 en 3, dua het moet vooral met de kinderen samen leuk zijn. Welk eiland is dan aan te raden? We houden van strand en zwemmen, maar vinden het ook fijn om meer te kunnen doen dan alleen dat.
Qua verblijf heb ik het liefst een all-in resort, maar wel iets met minimaal 2 slaapkamers. Dus een bungalow/appartement oid.
Budget is best aardig, voor all-in incl vlucht en huurauto kunnen we zo’n 4000 euro spenderen

Hebben jullie tips voor welk eiland en weet je ook nog een mooi resort?

marleen_88

Berichten: 14167
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 16:09

Tenerife of Gran Canaria zijn beide mooie eilanden en genoeg te doen. Ook op Fuertaventura geweest, ook prachtig maar minder te doen voor kinderen weinig groen en voornamelijk woestijn.
Als ik zou moeten kiezen, zou ik Tenerife adviseren. Leuk eiland, veel te doen en mooie strandopgangen/boulevards met verschillende resorts.

Ik kan je geen tip geven voor een resort, wij boeken altijd adult only :o

Django_Mette

Berichten: 1378
Geregistreerd: 25-03-13
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 16:14

Ik ben in 2016 naar Club Playa Blanca geweest op Lanzarote. We hadden daar een eigen huisje vergelijkbaar met een Center Parcs bungalow :) Op het park zelf was er destijds heel veel animatie en entertainment. Niet alleen kinderdisco, maar ik ben daar ook nog wezen boogschieten en darten :j Bij de receptie zijn er ook allerlei folders voor excursies naar vulkanen of diepzeevissen. Die waren wel prijzig, maar ik vond een excursie naar de vulkanen erg leuk om eens mee te maken!

Faya__

Berichten: 2960
Geregistreerd: 09-07-10

Re: Vakantie canarische eilanden, welke??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 16:20

Wellicht is Dunas Maspalomas of Dunas Suites en Villas wel wat? Ook mogelijk all inclusive te boeken en 20 minuutjes vanaf strand en boulevard.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23617
Geregistreerd: 09-04-01

Re: Vakantie canarische eilanden, welke??

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 16:49

Ik verplaats je topic naar Bokt Erop Uit, daar past het beter.

Niqui

Berichten: 2196
Geregistreerd: 16-01-08
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 00:07

Kerst is een erg prijzige periode op de Canarische eilanden. Daarom boeken wij zelf hotel en vlucht altijd los in plaats van een pakketreis.

Wij zijn een aantal jaren geleden naar bungalowpark Origo Mare geweest op Fuerteventura. Prachtige luxe huisjes met alle voorzieningen erbij en een tuintje erbij. Genoeg te doen voor de kinderen. All-incl is mogelijk. Het ligt alleen wat afgelegen, dus je kunt het beste (ver van tevoren) een auto huren. Met een auto ben je zo in Corralejo. https://www.pierreetvacances.com/nl-nl/ ... origo-mare (ook te boeken als pakketreis)

Edit: wij zijn ook naar GF Isabel Family geweest op Tenerife. Ook erg leuk.
En Las Marismas op Fuerteventura was ook leuk.
Laatst bijgewerkt door Niqui op 21-02-22 00:23, in het totaal 2 keer bewerkt

moonsparkle
Berichten: 21864
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-22 00:11

Volgens mij zijn lanzarote en fuerteventura het meest zonnig/warm in de winter.