Na aanleiding van een ander topic waar ik even mijn verhaal had gedaan over dat ik er zo van baal dat ik naar mijn eerste concert waar ik nu al zo lang naar uit kijk alleen moet kreeg ik de tip om hier op Bokt een berichtje te zetten of iemand misschien mee wil.
Ik heb dus 2 kaartjes voor het concert van Suzan en Freek volgende week zondag in de Oosterpoort in Groningen.
Ik zou eerst heen met mijn moeder, toen met een vriendin die vlak voor de vorige datum ineens liet afweten met een hoop smoesjes en toen had mijn vader gezegd dat hij anders misschien wel had mee gewild.
Gisteravond was natuurlijk de persconferentie en vanochtend sprak ik mijn vader die dus vroeg met wie ga je. Ik heb hem dus nogmaals gevraagd of hij mee wou maar dat wou hij toch niet, niet om mij maar omdat hij de muziek niet leuk vind.
Ik heb verder geen andere mensen in mijn omgeving die hun muziek leuk vinden of mee willen dus komt het er op neer dat ik alleen zou moeten.
Als dat uiteindelijk zo blijft zal ik alleen gaan. Maar ik zou het natuurlijk veel leuker vinden om samen te gaan, ook omdat het mijn eerste concert is en ik dus niet zo goed weet wat ik moet verwachten en het wel een beetje spannend vind.
Dus om een lang verhaal kort te maken, is er iemand die het leuk zou vinden om samen daarheen te gaan?
Het is wel op een zondagavond begint om 20:00u. Ik woon om de hoek van de Oosterpoort dus mocht je bij mij willen slapen is dat ook mogelijk.