of misschien andere plekken in de buurt van malaga, aan de kust, die met de bus oid goed te bereiken zijn? andere tips en tricks zijn ook zeker welkom! alvast bedankt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HopeDreamer schreef:Ik vond Malaga erg leuk! Ik was gekoof ik destijds in mei geweest. Wij waren ook nog naar Alhaurín El Grande, Mijas, en Coín geweest. Wij hadden genoten!
J_emma schreef:Nerja is leuk, maar ook ontzettend toeristisch. Als je dat wil mijden, kun je beter iets landinwaarts zoeken met een goede busverbinding naar het strand. Of een huurauto regelen als je een rijbewijs hebt, sowieso de handigste manier om veel te zien
Electra63 schreef:Ik ben al vaker in Malaga geweest, onwijs leuke stad.
Nerja is wel erg toeristisch.
Wij hebben eens een weekje voor een bruiloft in Almunecar, een appartement in La Herradura gehuurd.
Prima plek, als je gelijk bij het vliegveld een auto huurt.
Ingrid_92 schreef:Nerja is leuk, wel wat toeristisch al valt het buiten het echte hoogseizoen nog wel redelijk mee. Frigiliana is een heel schattig dorpje net buiten Nerja. Als je wat rustiger wil zitten zou ik daar een vakantiehuisje zoeken
Electra63 schreef:Ik vond la Herradura niet zo toeristisch. We hadden een appartement aan een haventje.
Wij waren er begin oktober.
MoniqueT schreef:Ik woon in Spanje en ik vind sowieso alles rondom Málaga druk en toeristisch. Maar wel een leuk gebied om te zitten hoor! Wil je echt wat van de omgeving zien, dan is een auto eigenlijk onmisbaar. Binnen een uur van Málaga stad is zoveel te zien. De natuur is prachtig.
Leuke plekken aan de kust zijn sowieso druk en juni is echt al wel een drukke maand. Ik zou zelf een stukje landinwaarts gaan, maar ik heb dan ook meer met bergen dan met de zee.
Leestip: https://www.reisgidsmalaga.nl/
Anne is Málaga-kenner!
Samo schreef:Wij hebben een paar jaar geleden een rondreis gemaakt in dat gebied. Heb nu geen tijd, ik reageer later en zal ondertussen de route van toen even zoeken
iiSunshine schreef:heeft iemand nog tips wat betreft het huren van een eventuele auto? wat voor soort bedrijf, en tarieven, etc moet je op letten?
DewiRox schreef:iiSunshine schreef:heeft iemand nog tips wat betreft het huren van een eventuele auto? wat voor soort bedrijf, en tarieven, etc moet je op letten?
Als ik een auto huur doe ik dat altijd bij Sunnycars. Vooral die bij het vliegveld van Malaga is heel fijn. Alles is heel duidelijk geregeld, je kan bij het boeken precies lezen wat er allemaal bij in zit en weet dat je ter plekke (mochten ze er überhaupt om vragen) nooit iets extra's hoef af te sluiten. Ik heb tot nu toe altijd hele nette auto's gehad en zowel het ophalen als inleveren verloopt heel soepel.
Mochten er wel problemen zijn kan je dag en nacht contact opnemen met een Nederlands nummer. Dat idee vind ik ook heel fijn.
DewiRox schreef:iiSunshine schreef:heeft iemand nog tips wat betreft het huren van een eventuele auto? wat voor soort bedrijf, en tarieven, etc moet je op letten?
Als ik een auto huur doe ik dat altijd bij Sunnycars. Vooral die bij het vliegveld van Malaga is heel fijn. Alles is heel duidelijk geregeld, je kan bij het boeken precies lezen wat er allemaal bij in zit en weet dat je ter plekke (mochten ze er überhaupt om vragen) nooit iets extra's hoef af te sluiten. Ik heb tot nu toe altijd hele nette auto's gehad en zowel het ophalen als inleveren verloopt heel soepel.
Mochten er wel problemen zijn kan je dag en nacht contact opnemen met een Nederlands nummer. Dat idee vind ik ook heel fijn.
iiSunshine schreef:ik ben het zeker met jullie eens. alleen mijn vriend twijfelt nog. gelukkig zit daar verder geen haast achter wat betreft huren. ik zie alleen wel net dat bij het appartement geen parkeergelegenheid bij in zit. dus dat moeten we dan ook nog even uitzoeken.
Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 2 bezoekers