Ik ben afgelopen januari afgestudeerd van mijn bachelor, en wil nu voordat ik in september aan mijn master begin 1 of 2 maanden naar het buitenland om met paarden te werken. Ik wil alleen graag mijn eigen pony meenemen en zoek dus een plek in Belgie, (noord)-Frankrijk of Denemarken. Duitsland is ook een optie, maar daar zijn ze vaak best streng met de covid regels geloof ik dus ik ben bang dat dat straks niet door zou kunnen gaan.
Ik zoek een plek in de natuur, waar mijn pony mee kan en niet op stal hoeft, maar gewoon in een weiland of paddock kan. Ik merk dat ik het lastig vind om zo'n plek zelf online te vinden, en dacht dat hier misschien wel bokkers zijn met tips! Ik hoef absoluut niet betaald te krijgen, alleen onderdak en eten voor mijn pony en mijzelf.
Ik zoek bijvoorbeeld een plek waar ze buitenritten met toeristen doen of gewoon lessen geven en paarden trainen. Ik ben heel benieuwd of iemand hier tips heeft en misschien ervaring heeft met zo'n reis! Ik had al een oud topic gevonden uit 2018 waar een bokker ook met haar paard als vrijwilliger naar Duitsland en Polen ging, dat was erg leuk om te lezen.