Sinds vorig jaar heb ik wat meer tijd gekregen om mijn wereld te vergroten en nu het ook weer eenvoudiger kan, ben ik wat rond gaan kijken naar de mogelijkheden om wat dagen en nachtjes op pad te gaan.
Wat zou ik graag willen? Een overnachting of meerdere overnachtingen in Nederland of buitenland, om te ontdekken wat er nog meer is dan wat ik in mijn omgeving al ken

Maar, wanneer je als alleenstaande een hotel of iets dergelijks wilt boeken, betaal je in Nederland bijna altijd dezelfde prijs als wanneer je als stel zou gaan

Ik vind het totaal geen probleem om ergens in mijn eentje op af te gaan, vaak heb je snel aanspraak en daardoor erg leuke gesprekken. Ook alleen een restaurant induiken vind ik geen probleem, want zoals mijn moeder ooit zei, als je goed rondkijkt in een restaurant, zijn er veel tafels waar meerdere personen zitten die toch ook een soort van alleen zijn doordat er niks wordt gezegd

Ik ben benieuwd of er op Bokt andere alleenstaanden zijn die hier ook al een keer tegenaan gelopen zijn en hier iets op gevonden hebben.