Ruiter vakantie bij Les Olivettes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xTammyy

Ruiter vakantie bij Les Olivettes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-21 18:53

Hi Bokkers,

Is er iemand die ervaring heeft met Les Olivettes in La Roche en Ardenne?
We zitten te overwegen om daarheen te gaan, ik ben opzoek naar ervaringen :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 19:00

Daar zou je wellicht het merens stamboek België eens over kunnen benaderen met die vraag. Ik ken ze van heeeeeel erg lang geleden. Twee leuke meiden die de paarden mee naar Nederland hadden genomen vanwege de merens keuring. Ze reden met die paarden gelijk overal in hun onbekend gebied waaronder stedelijk gebied. Mooi gezicht die merens die eventjes in de pauze gingen rijden en het leken me hele fijne paarden.
Ik heb ze eens gegoogeld en zie hun website https://villalesolivettes.be/ . Het ziet er leuk uit, maar recente ervaringen heb ik niet. Ik wist niet eens dat ze nog bestonden. De paar reviews zijn erg enthousiast.

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-21 19:14

Heb je met henzelf al gechecked ? Ze zijn daar in La Roche ook redelijk verzopen in juli.
Ik weet wel waar het is, maar geen idee of zij ook schade hebben. Hopelijk niet natuurlijk.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-21 20:49

Ik heb al contact gehad en het is nog steeds mogelijk :)

Via via heb ik inderdaad wat positieve reviews gelezen, maar ik dacht wie weet hebben er nog wat bokkers ervaringen.
Dankjewel voor je reactie Pien!

Faringo

Re: Ruiter vakantie bij Les Olivettes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 16:16

Ik volg even, wij overwegen er volgend voorjaar een weekend naar toe te gaan. Al even kort contact gehad, snelle en erg sympathieke reactie gehad dus dat is al positief.

SUSANNEx

Re: Ruiter vakantie bij Les Olivettes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 16:21

Ik heb hier met een vriendin vorige zomer een rit van 4 uur gemaakt en overnacht! Rit was prachtig, mooie omgeving en leuke paarden. Stevig gegaloppeerd door de weilanden, prachtige bossen en ook heel steil geklommen/gedaald te paard. Gaaf om mee te maken :)

Overnachting was prima voor de prijs. Oude en simpele kamers, maar helemaal prima. Lunch en ontbijt waren uitgebreid en het zijn erg vriendelijke mensen!