Volgend jaar willen we alles uit het kampeerseizoen zitten wat erin zit. Maar we hebben een hele grote De Waard Albatros en da's geen tent die je voor een weekendje even opzet. Dus daarom zaten we te denken: misschien is een seizoensplek op een camping wel iets voor ons. 1 keer die enorme tent opzetten en 88 scheerlijnen afspannen en daarna genieten.
Dus daarom zijn we op zoek naar een camping waar we het hele seizoen kunnen staan, op maximaal 45 minuten rijden van Zwolle. We hebben tegen die tijd een dreumes en een kleuter, dus een speeltuin en/of zwembad zijn fijn. Verder hou ik erg van bos en is het fijn als we een hapje kunnen eten op de camping. Wie heeft de gouden tip?
Ik weet niet of ze seizoensplekken aanbieden, wel lange termijn plekken, maar qua locatie vind ik de Jutberg in Laag Soeren erg mooi. Pal aan (in) het bos, mooie plekken, kindvriendelijk, dichtbij het dorp maar toch er buiten. En net binnen je 45 minuten reistijd
charmante
Geplaatst: 23-08-21 09:42
Misschien is Camping Emmen in Schoonebeek iets voor jullie? Is een middelgrote camping met zwembad en restaurant waar je ook kunt afhalen. Er is een speeltuintje en er zijn veel loopfietsen en skelters die kinderen vrij kunnen gebruiken. Alleen het bos is niet direct naast de camping, hier zal je een stukje voor moeten fietsen of met de auto moeten gaan.
De Beerze Bulten. Van alle gemakken voorzien, zoals binnenspeeltuin, wellness, binnen- en buitenzwembad en overal speeltuintjes. Kunnen de kinderen "in het zicht" heerlijk spelen.