Cowgirl83 schreef:Ik dacht meteen aan Krimml. Wij wandelden daar naast de waterval omhoog, en dan door het Krimmler Achental tot aan een berghut (ik dacht het Krimmler Taurenhaus). Dat is een ideale plek voor de lunchpauze, en dan keerden we terug.
De waterval is indrukwekkend, en de vallei is prachtig! Ik denk alleen wel dat die in totaal zelfs iets meer dan 20km is, en naast de waterval is het stevig klimmen / dalen.
Wij deden verder vooral uitstappen op kindermaat. Maar ik volg graag mee voor een volgende reis richting Oostenrijk

Krimml staat inderdaad op de lijst! Vorig jaar uiteindelijk niet gedaan, maar lijkt me erg mooi. Stevig klimmen en dalen is niet erg.
akishino schreef:Grubhof? Daar staan vrienden van ons nu. Wij gaan vandaag met z'n allen de seisenbergklamm(?) lopen.
Ik vind de omgeving fantastisch! Mijn schoonouders wonen in Unken. Gisteren was er een gezellig dorpsfeest in Lofer!
Wij vinden het leuk om te raften op de saalach, echt een aanrader vinden mijn kinderen. Voor een rustig dagje rijden we naar bad reichenhal, beetje slenteren door het mooie centrum en terrasje pikken.
Ik kan straks wel eens aan mijn schoonfamilie vragen of ze nog tips hebben?
Ja klopt! De Seisenbergklamm hebben we vorig jaar ook meegepakt en vonden we erg leuk!
Bedankt voor de tips en als je schoonfamilie nog leuke tips heeft: heel graag! 
akishino schreef:De aschauerklamm is ook leuk om te doen. Geen entree, heel mooi en toen wij er waren niet druk.
Die ken ik nog niet, ik ga het opzoeken. Bedankt!!