Wie gaat er nog meer graag naar een attractiepark/ pretpark?
2 weken geleden kwam ik tijdens het Googelen een advertentie van Pop Up Summercamp Toverland tegen.
Na eerst het één en ander geregeld te hebben, heb ik 1 nachtje geboekt.
Vorige week donderdag was het zover: hond naar pension brengen en door naar Toverland. Helaas werkte het weer niet helemaal mee, dus voornamelijk veel in de binnen hallen geweest.
Nachtje slapen was prima en wakker worden onder houten achteraan Troy heeft wel iets magisch.
Vrijdag een stuk beter weer en de gehele dag genoten.
Toen vroeg ik mezelf eigenlijk af: waarom doe ik dit zo weinig? Want eigenlijk ben ik stiekem best een grote pretpark fan!
Alleen zat er nu weer 3 jaar tussen, de laatste keer was Duinrell in 2018.
Dus voor mezelf besloten dat ik minimaal 1x per jaar zoiets wil gaan doen.
Toevallig al afgesproken om met een vriendin naar de Efteling te gaan deze maand, daar heb ik alweer ontzettend veel zin in!
De Efteling blijft toch mijn all time favorite, niet persé vanwege de extreme attracties (eigenlijk alleen de Joris die echt écht overal bovenuit springt in mijn mening) maar vooral vanwege de sfeer, en het feit dat het een heerlijk park is om in te lopen.
Maar er zijn nog zó veel parken waar ik nog nooit geweest ben: geen enkel buitenlands park, op Movieworld, Seaworld Gold Coast en Wet'n Wild Gold Coast na.
Wie gaat er óók graag naar een pretpark?
Wat is jouw favoriete attractie en park en welk park is zeker wél een aanrader en welk park viel ontzettend tegen?