Moderators: Firelight, Mjetterd, Ladybird, Muiz, ynskek, Polly, NadjaNadja, Essie73
Peuk schreef:Ik lees even mee.
Ik wil deze zomer ook alleen op vakantie. Ik denk ongeveer 5 dagen binnen Europa. Mocht het niet bevallen dan ben ik zo weer thuis. Op voorhand wil ik wel een aantal activiteiten alvast inplannen zodat ik me goed bezig kan houden.
Het lijkt me fijn om even helemaal tot jezelf te komen zonder rekening te hoeven houden met anderen. Ik onderneem eigenlijk nooit alleen activiteiten en wil daarom wel eens kijken hoe dat voelt.
Hebben jullie tips voor zo’n korte periode binnen Europa in je eentje?
Texas02 schreef:O, die ervaring deel ik dan weer helemaal niet, dat het personeel verbaasd is als je een tafel voor alleen jezelf wilt. Je bent immers echt niet de enige. Dat soort dingen zitten vaak meer tussen je oren omdat je het zelf een beetje gek vindt om in je eentje te eten, dan dat andere mensen daar echt wat van vinden, laat staan je bekijken. Als jij in een restaurant zit met vrienden, kijk jij dan naar andere tafels om te zien hoeveel mensen daaraan zitten? Dat doen anderen ook niet.Ik vind het heerlijk om alleen weg te gaan, ik ben sowieso graag op mezelf dus daar heb ik geen problemen mee. Het liefst heb ik een appartementje / huisje waar ook een keukentje in zit zodat ik ook zelf kan koken. Een keer afhalen vind ik ook wel fijn, maar het alleen uit eten gaan is eigenlijk het enige waar ik niet echt aan kan wennen. Je voelt je ook zo bekeken op de één of andere manier, ook door het personeel.. De verbazing is ook altijd duidelijk te merken als er gevraagd wordt voor hoeveel personen je een tafel wilt en je zegt dat je alleen bent.. Dus dat vind ik het enige nadeel, maar verder alleen maar voordelen
Gebruikers op dit forum: __Leonie, lauralarissa, roosjenat, secricible, Shivaya, vilo, xMadelene9 en 12 bezoekers