Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tirzasarah10 schreef:Of het kan/mag of normaal is zou ik niet weten maar in dit geval zou die 30 euro voor mij een principe kwestie worden. Zou er zeker nog een mail aan wagen of een belletje.
Ik zou mij nl wel genaaid voelen
Zeepsop schreef:Is t niet gewoon zo dat de prijs per nacht op dit moment duurder is dan op t moment dat de eerste dagen geboekt werden? Ik denk dat booking gewoon de dagprijzen aanhoudt, en die kunnen nogal verschillen. Lijkt me ook logisch want anders zou ik voor de zekerheid ook 1 nacht kunnen gaan boeken ergens, en dan later bijboeken als ik besluit te gaan… maar dan is de prijs waarschijnlijk duurder.
__Sannne schreef:Een verklaring die ik hiervoor kan bedenken is dat Booking.com niet in hun systeem deze bedragen los van elkaar ziet. Zij zullen enkel een totaalbedrag hebben en dat delen door het aantal nachten. Enkel, als jullie meer betaald hebben zou het hotel ook meer kunnen claimen van Booking.com (min het percentage voor Booking.com zelf) en dit weer aan jullie refunden lijkt me.
kimmie261 schreef:Maar dat is als je nu boekt, wij hebben geboekt en betaald ,alleen naar ons idee 30 euro teveel servicekosten betaald ( wat het appartementen mailtje ook bevestigd) , nu we die 30 euro terug willen hebben, zeggen ze dat de prijs NU 65 euro is, maar dat is toch niet relevant wat de prijzen op dit moment zijn? het gaat toch om het geboekte en de prijzen die toen actueel waren,en al betaalde rekeningen waar naar ons idee een overschot inzit?
kimmie261 schreef:_San87_ daar zit het ook bij ons, ze maken ineens de geboekte en betaalde nachten 6 euro per nacht duurder, toen mijn vader zei dat dat gewoon niet juist was, mijn vader zei ook, dan moeten jullie er gewoon een hele nieuwe boeking ervan maken, met heel officieel een annulering van de eerste boeking ,en toen gooide de medewerker de hoorn erop...
Ik wil morgen eens zelf bellen, kijken of ze hetzelfde bij mij doen, kijk hadden we vandáág een nacht erbij geboekt, hadden ze die nacht voor 65 euro erbij mogen doen, maar mogen ze dan ook die andere 4 nachten die al betaald zijn ook 6 euro duurder maken?
Ik heb overigens nog niet in de voorwaarden gezocht.. vraag me ook af of dit zo specifiek erin staat, maar kan dat wel eens doen..
Iriscope schreef:Ik heb jaren voor Booking gewerkt en helaas geldt het wijzigen van je boeking als het maken van een nieuwe boeking. Het is het hotel dat de prijs omhoog heeft gedaan, maar kloppen doet het niet. Ik zou Booking nogmaals benaderen en hen verzoeken om hierover contact met het hotel op te nemen. Het hotel kan hier in soepel zijn en de reeds geboekte prijs aan houden, waarna Booking het kan veranderen.
Zonder toestemming van het hotel, kan Booking daarin waarschijnlijk niets doen, zij zijn enkel tussenpersoon en kunnen het hotel niet dwingen.
Anders zou ik het hotel rechtstreeks even benaderen en vragen of zij het met Booking oplossen, want dat je nu voor de reeds geboekte nachten een hoger bedrag betaalt, is van de zotte. Je zou enkel voor die nieuwe nacht de nieuwe prijs moeten betalen, niet voor het gehele verblijf.
Helaas heb ik het idee dat de service van Booking niet meer is, wat het was, toen ik er nog werkte. Maar das dan ook alweer 7 jaar geleden.
Iriscope schreef:Ik heb jaren voor Booking gewerkt en helaas geldt het wijzigen van je boeking als het maken van een nieuwe boeking. Het is het hotel dat de prijs omhoog heeft gedaan, maar kloppen doet het niet. Ik zou Booking nogmaals benaderen en hen verzoeken om hierover contact met het hotel op te nemen. Het hotel kan hier in soepel zijn en de reeds geboekte prijs aan houden, waarna Booking het kan veranderen.
Zonder toestemming van het hotel, kan Booking daarin waarschijnlijk niets doen, zij zijn enkel tussenpersoon en kunnen het hotel niet dwingen.
Anders zou ik het hotel rechtstreeks even benaderen en vragen of zij het met Booking oplossen, want dat je nu voor de reeds geboekte nachten een hoger bedrag betaalt, is van de zotte. Je zou enkel voor die nieuwe nacht de nieuwe prijs moeten betalen, niet voor het gehele verblijf.
Helaas heb ik het idee dat de service van Booking niet meer is, wat het was, toen ik er nog werkte. Maar das dan ook alweer 7 jaar geleden.
Ladygiroc schreef:En als je nu, op dit moment, een nacht wil boeken in dezelfde kamer, betaal je dan 65 of 59 euro?
Zou wel leuk zijn namelijk als je nu wil boeken je 59 zou betalen, dan slaat de reactie van de klantenservice helemaal kant noch wal.