Dreamybol schreef:Twee keer gedaan en twee keer naar sauerland gestuurd. Daarna niet meer gedaan, was daar wel uitgekeken. Daarnaast vind ik CP behoorlijk vergane glorie, zwembad en alles daaromheen heel mooi, maar de huisjes waren telkens een teleurstelling, muf, versleten. Dan ga ik voor hetzelfde geld liever naar een luxer huisje van een ander 'merk', zit meer in/bij het huisje dan in het zwembad.
Ik ben zelf nog nooit in CP geweest dus ik kan niet mee praten. Wel heb ik wel gelezen/gehoord dat CP de laatste jaren veel gerenoveerd heeft. Maar ik ga het meemaken.
Het kan nu niet dat we naar het buitenland gaan omdat het specifiek MysteryPark in Nederland is, misschien dat het met Corona te maken heeft?
PSvanLot schreef:Mjetterd schreef:Dank! Ik heb het trucje gevonden

We gaan volgende week naar Port Zélande. Niet mijn meest favoriete maar je weet dat dat kan gebeuren

. Wordt vast hartstikke leuk.
Daar zijn wij laatste keer ook geweest. Met dit mooie weer is Zeeland natuurlijk wel erg leuk.
Wat voor trucje heb je uitgehaald?
Ja het is er wel echt het weer voor inderdaad!
Op My Centerparcs kun je je registeren door middel van je naam en adres. Ook moet je dan je aankomstdatum en park invoeren. Wanneer de gegevens in het systeem matchen, kun je inloggen.
Dus je moet alle mogelijke parken proberen en bij alle parken krijg je een foutmelding behalve bij het park waar je naar toe gaat, dan lukt de registratie.
Volgens mij kan dit 4-5 dagen voor vertrek.