Ik hoor jullie al denken dat is veeeel te kort, jullie zullen vast gelijk hebben en het liefst zou ik 6 weken gaan maar dat kan helaas niet.

Mijn zus en ik hebben al heel lang een droom en dat is een keer naar Bali, helaas hebben wij nooit samen vakantie en nu zijn we opeens in januari/februari volgend jaar samen 2 weken vrij! Dit gaat wss nooit weer gebeuren dus eigenlijk willen we onze droom waar maken en op reis gaan naar Bali!
Ik besef mij dat je van de 10 dagen maar een dag of 6 a 7 gaat overhouden om dingen te gaan zien/doen maar het is dit of helemaal nooit naar Bali.
Wij willen om die redenen dus ook eigenlijk 1 hotel boeken en van daaruit enkele excursies gaan doen. Maar wat is de place to be voor een hotel waarbij je ook gemakkelijk excursies kan boeken? En is het wijsheid om in Bali voor een all-inclusive hotel te gaan of moet je juist genieten van de lokale restaurantjes? Welke hotels zijn enorme aanraders? We zoeken toch wel een luxe hotel het liefst aan het strand.
Ja, het is het ons zeker waard om voor maar 10 dagen zo'n lange vlucht te maken.

Hopelijk hebben jullie tips voor ons.