Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
Reusje0504 schreef:Leuk! Deventer is een prachtige stad
Ga zeker een keer met het pontje over naar het ijsselhotel of stadsstrand, prachtig uitzicht en je kan daar heerlijk zitten!
Qua restaurants houdt ik erg van sushi en dan niet bij zo’n all u can eat tent maar bij Trinibra
Ook st Tropez is erg leuk en heeft ook een leuk terras op de brink.
Ik weet niet met wat voor gezelschap je gaat maar shoppen in wat andere dan de standaard winkels kan heel Goed in de kleine en de grote overstraat en de lange bisschopstraat.
Een wandeling door het bergkwartier is ook leuk om mee te pakken en vergeet dan ook de walstraat niet, ook erg leuke winkeltjes! En grote kerkhof is ook wel leuk om mee te pakken tijdens een stadswandeing
Als je met kinderen gaat heb ik daar ook nog wel tips
Voor.
Als je van biertjes houdt zou ik naar bierencafe de heks en DAVO bieren gaan!
Daantj__ schreef:(Kan mij nog herinneren wat voor indruk Deventer op mij maakte een kleine tien jaar geleden. Toen ik er op een avond door heen liep, het al donker was en het begon te sneeuwen. Was net of ik minstens 100 jaar terug in de tijd was. Met al die mooie huizen, slingerende straten etc. Ik bedoel er niet mee dat je moet gaan als het sneeuwt xd. Maar het is wel een mooie oude stad)
Citaat:En je zit in Wilp. Dus net aan de andere kant van de IJssel. Het is ook mooi om gewoon eens langs de IJssel te rijden/fietsen. Ook s avonds in het donker is het mooi om alle lampjes van Deventer te zien.
Trouwens je kan parkeren ‘op de worp’. Dat is in principe gratis. Dan kan je met een pontje over varen. Retourtje is volgens mij 1,60. En je wordt gedropt praktisch in de binnenstad van Deventer. Dat is stuk goedkoper dan parkeren in de stad. En nog leuker ook.
imd schreef:Gezien dit een vrij recent topic is haak ik graag even in: Ik ga binnenkort een dagje naar Deventer. Voor de ochtend staat een stadswandeling gepland. Ik zoek nog het beste lunchtentje en iets (semi)cultureels voor de middag, leuk museum, goede voorstelling, een leuke film in het filmhuis of iets dergelijks. Iemand tips hiervoor?
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 3 bezoekers