Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
Figaro schreef:Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos
Iris82 schreef:Ik ben in November in IJsland geweest. Lag een dik pak sneeuw. Was geweldig.
Heb nog een hotel idee voor je dan. Wel 200 euro per nacht maar wel een privé heetwaterbron waar je in kan dobberen terwijl je naar het Noorderlicht kijkt.
Fitzroy schreef:Durf je het aan om nu plannen te maken voor november met het stijgende aantal besmettingen
Finland en Noorwegen kom je alvast niet zomaar in, dan moet je eerst in quarantaine.
Thokkadisje schreef:Die Kakslauttanen Igloo van hierboven is heel populair, maar wel erg massaal. Daar staan rij na rij na rij aan die igloos. Ik zou liever kiezen voor een wat kleiner en persoonlijker hotel.
Zelf vind ik de Wilderness hotels erg leuk. Een aantal daarvan (Inari bijvoorbeeld) hebben ook aurora accomodatie: Wilderness hotels
In Zweeds Lapland raad ik Lapland guesthouse aan. Ik ben hier zelf in oktober 2018 geweest en heb daar het noorderlicht gezien. De eigenaren zijn ontzettend vriendelijk en hartelijk.
Je mag op dit moment Finland niet in, maar Zweden wel. Er kan natuurlijk een heleboel veranderen dus het is een beetje een gokje...
bobje26 schreef:Vorig jaar Mauritius geweest, bloedmooi eiland en vriendelijke mensen. Alleen zou ik het lang niet zo mooi vinden met olie overal.. het is ook echt enorm, ik volg het mauritius account op Insta en is echt drama..
Iris82 schreef:Ik ben in November in IJsland geweest. Lag een dik pak sneeuw. Was geweldig.
Heb nog een hotel idee voor je dan. Wel 200 euro per nacht maar wel een privé heetwaterbron waar je in kan dobberen terwijl je naar het Noorderlicht kijkt.
Gebruikers op dit forum: Temeraire en 3 bezoekers