Vakantiehuisje Limburg met kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eline_di

Vakantiehuisje Limburg met kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-20 10:11

Als het topic hier niet goed staat, excuus!

In september geven mijn opa en oma een feest in Maastricht. Echter wonen wij als gezin ruim twee uur verderop.
We wilden het daarom combineren met een weekendje weg. Maar ik zie even door de bomen het bos niet meer. Alles wat ik vind ben ik minimaal €500 kwijt. Misschien is dat gewoon de prijs, maar kan het echt niet goedkoper?
Wie kan ons helpen?

Het gezin bestaat uit 2 volwassenen, een kind van 3 (slaapt nu nog in een ledikant) en een baby van 9 maanden.

Wensen/eisen:
Liefst 3 slaapkamers.
Vanwege eventuele herrie van de kinderen is vrijstaand prettig, maar geen must.
Schoon en netjes (ik heb een hekel aan oude afgetrapte zooi).

Waar vind ik dit?
Natuurlijk zijn er Landal en Center Parks. Maar die laatste is te ver weg en die eerste loopt de prijs al aardig op.
Het mag ook gerust een B&B of iets dergelijks zijn.

Sansevieria

Re: Vakantiehuisje Limburg met kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:21

eline_di

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-20 10:28

Dit is te klein voor ons.

Sansevieria

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:32

Gaat moeilijk worden met jullie gewenste budget, dit is de enige in die prijsklasse die me zo te binnen
schiet.

Edit, deze omgeving is ook mooi, zullen ook geen woning met drie slaapkamers zijn met dit budget, maar misschien toch de moeite eens te kijken:
https://www.bungalowparksimpelveld.nl/
Laatst bijgewerkt door Sansevieria op 01-06-20 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 10:35

Het Landal in Simpelveld of het Roompot in Schin op Geul? Van daaruit ben je zo in Maastricht. Als je echt in de directere omgeving van Maastricht (of Valkenburg dus ook) iets wilt is €500 een nette prijs, die regio is gewoon duurder.

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 13:00

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 13:06

Op bijv. booking.com je wensen invullen en dan kijken wat het aanbod is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 13:35

ontherun schreef:
Het Landal in Simpelveld of het Roompot in Schin op Geul? Van daaruit ben je zo in Maastricht. Als je echt in de directere omgeving van Maastricht (of Valkenburg dus ook) iets wilt is €500 een nette prijs, die regio is gewoon duurder.

Ben zelf onlangs (Lees: 2 weken terug) in Roompot Schin op Geul geweest, en dat was dikke prima. En bovendien erg prijsgunstig :) Wij hadden 2 slaapkamers en een sauna, en waren voor een weekendje iets van 280 kwijt.

Een extra slaapkamer ipv sauna is mss dus wel mogelijk. En anders misschien even bellen of je een ledikant in de woonkamer mag zetten oid (geen idee hoe dat werkt, en of zo'n ding mee kan. heb geen kinderen :') ) .

Omgeving is echt prachtig, en wij waren in 20 minuutjes in maastricht.

Huisjes zijn wel ietwat gedateerd, maar wel gewoon schoon en boven verwachting groot en Roompot hanteert over het algemeen hele scherpe tarieven vergeleken met de door jouw genoemden :) (krijg je ook wel iets minder voor, maar als gewoon overnachten je ding is is dat niet zo erg)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-06-20 13:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 13:36

Panoorama in noorbeek?

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 13:46

De Leistert in Roggel. Roompot park en erg mooi/nieuw! Wel wat tever van Maastricht af denk ik voor jullie.

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 14:10

Kijk eens over de grens in Lanaken. Heeft een vakantiepark en is heel erg dichtbij Maastricht.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 14:11

In Epen ligt Herberg de Smidse, die hebben ook diverse appartementen. Daar tegenover ligt "effe weg", die hebben ook twee appartementen.

En in Maastricht net over de grens ligt Landal Mooi Zutendaal

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 14:52

Inderdaad Landal mooi Zutendaal of Sonnevijver in Rekem hebben ook huisjes net over de grens.

En http://www.kleingerigt.be/ is ook vlakbij Maastricht met wat te spelen in de tuin (heb niet n budget gekeken maar zo uit hoofd moet dat lukken).