Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niniane schreef:Cultuur snuiven doe je in Cuba niet in een All Inclusive resort, maar goed.
tienus63 schreef:Andere kant van de wereld, bikker garny verhuurt vakantie villa op Bali.
http://vakantievilla-huren-noord-bali.nl/
tienus63 schreef:Andere kant van de wereld, bikker garny verhuurt vakantie villa op Bali.
http://vakantievilla-huren-noord-bali.nl/
Hanafubuki schreef:Vanuit Varadero vind ik dat je echt mooie stukken Cuba gaat missen.
Bijvoorbeeld Trinidad of Viñales. Dat is met excursies niet te doen. (Maar wel zo waard!)
Guardalavaca is ook heel mooi, heeft ook mooie resorts en is veel meer Cuba dan Varadero waar de Cubanen officieel niet ‘mogen’ komen behalve om te werken.
WenK schreef:Super bedankt voor de reacties tot dusver.
Myou, hoe is dat hotel jullie bevallen?
Tips geven doen wij idd ook altijd. We hadden het er van de week nog over hoe zwaar het nu moet zijn voor de mensen die in dit soort landen in/van het toerisme leven.
Prima2Donna schreef:In 2016 ben ik met mijn ouders en broer naar Cuba geweest voor een rondreis maar wij hebben het daar echt niet naar onze zin gehad. Ik zou niet zo snel Cuba aan iemand aanraden... Alles was vies en gewoon slecht verzorgd. Overal bij de zwembaden Cubaanen met hun stomme muziek. Altijd hetzelfde eten.
Wij eindigden in Varadero maar daar deden we niks anders dan in het hotel luieren. Niks van de omgeving gezien helaas. Maar misschien hadden wij de slechtste organisatie voor een rondreis uitgekozen, dat kan ook nog.
troi schreef:Ik moet zeggen dat een aantal reacties hier voor mij laten zien dat mensen zich niet zo goed beseffen wat voor land dat is. Natuurlijk worden je spullen gejat, enig idee hoe waardevol dat is? De mensen daar kunnen hun kinderen laten eten van de verkoop van jouw spullen, of een ziekenhuis rekening betalen.. Ik zou ook de spullen jatten van een rijke buitenlander als ik een Cubaanse local was..
En voedselvergiftiging en viezigheid. Tja, je kan het kraanwater daar niet zomaar gebruiken, ook niet om je tandenborstel mee af te spoelen, en geen rauw voedsel eten of gesneden fruit. Als je dat verwacht kan je beter in de westerse wereld blijven. Je wilt niet weten hoeveel kinderen overlijden aan diarree. Dat is daar helaas normaal..
troi schreef:Ik moet zeggen dat een aantal reacties hier voor mij laten zien dat mensen zich niet zo goed beseffen wat voor land dat is. Natuurlijk worden je spullen gejat, enig idee hoe waardevol dat is? De mensen daar kunnen hun kinderen laten eten van de verkoop van jouw spullen, of een ziekenhuis rekening betalen.. Ik zou ook de spullen jatten van een rijke buitenlander als ik een Cubaanse local was..
En voedselvergiftiging en viezigheid. Tja, je kan het kraanwater daar niet zomaar gebruiken, ook niet om je tandenborstel mee af te spoelen, en geen rauw voedsel eten of gesneden fruit. Als je dat verwacht kan je beter in de westerse wereld blijven. Je wilt niet weten hoeveel kinderen overlijden aan diarree. Dat is daar helaas normaal..