Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GUSTIxBILL schreef:Denk eens even logisch na.
Vind je het überhaupt zelf verantwoord dit te doen ?
Bij ons in België mag je zelfs nog niet eens meer je paard rijden indien niet nodig... Mag je zelfs niet naar je paard toe als het niet nodig is. Dit door mensen die alleen aan zichzelf denken en nog heerlijk op verplaatsing gingen buiten rijden...
Dus of het bij jullie mag weet ik niet. Maar zou het zeker doen als je hetzelfde als bij ons wilt hebben.
https://equnews.be/overig-nieuws/corona-update-recreatief-paardrijden-verboden
missymb schreef:Als ik het niet verantwoord vond had ik de vraag ook niet gesteld he, ik rij mijn paard nog elke dag, ze staat bij de loonse en drunese duinen, geen mens te bekennen, en anders is er nog genoeg ruimte om elkaar te ontwijken, dus ja waarom zou ik op de veluwe ook geen paarden rit kunnen maken... maar ik heb dit niet neergezet om een discussie oid uit te lokken, het is gewoon een vraag punt.
Ibbel schreef:missymb schreef:Als ik het niet verantwoord vond had ik de vraag ook niet gesteld he, ik rij mijn paard nog elke dag, ze staat bij de loonse en drunese duinen, geen mens te bekennen, en anders is er nog genoeg ruimte om elkaar te ontwijken, dus ja waarom zou ik op de veluwe ook geen paarden rit kunnen maken... maar ik heb dit niet neergezet om een discussie oid uit te lokken, het is gewoon een vraag punt.
OK, dus jij vindt het geen punt de dood van jouw oma of opa of die van een ander op je geweten te hebben, want JIJ vindt het wel verantwoord, terwijl de overheid ons herhaaldelijk en met klem vraagt: BLIJF BINNEN.
Geeft niet hoor, dankzij jouw soort rare redeneringen krijgen we gewoon een lockdown.
Ibbel schreef:missymb schreef:Als ik het niet verantwoord vond had ik de vraag ook niet gesteld he, ik rij mijn paard nog elke dag, ze staat bij de loonse en drunese duinen, geen mens te bekennen, en anders is er nog genoeg ruimte om elkaar te ontwijken, dus ja waarom zou ik op de veluwe ook geen paarden rit kunnen maken... maar ik heb dit niet neergezet om een discussie oid uit te lokken, het is gewoon een vraag punt.
OK, dus jij vindt het geen punt de dood van jouw oma of opa of die van een ander op je geweten te hebben, want JIJ vindt het wel verantwoord, terwijl de overheid ons herhaaldelijk en met klem vraagt: BLIJF BINNEN.
Geeft niet hoor, dankzij jouw soort rare redeneringen krijgen we gewoon een lockdown.
Lukasje schreef:GUSTIxBILL schreef:En ik zou het zonde vinden dat door egoïsten jullie dezelfde gevolgen krijgen zoals wij in België nu hebben
Hoe bedoel je dat want in Nederland is de situatie erger dan in Belgie hoor.
LilChar schreef:Wie zegt dat de TS dit morgen al wil doen?
Misschien wil ze gewoon oriënteren je mag toch een vraag stellen?
Onali schreef:Ibbel schreef:OK, dus jij vindt het geen punt de dood van jouw oma of opa of die van een ander op je geweten te hebben, want JIJ vindt het wel verantwoord, terwijl de overheid ons herhaaldelijk en met klem vraagt: BLIJF BINNEN.
Ik ben blij dat jij het zegt Ibbel want ik had ook een bericht geschreven maar weer weggehaald omdat ik een beetje boos werd.
Ikke ikke ikke.
Amalarab schreef:Boodschappen doen is riskanter dan een buitenrit! Ik snap echt niet dat
mensen zeggen dat ze thuis blijven(maar wel boodschappen doen en de kids in de speeltuin laten spelen...)