Hotels swim up room

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Hotels swim up room

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-20 14:33

Hoi!

In september willen wij op vakantie naar een zonnige bestemming. Liefst nog zo’n 25 graden minimaal.

Ivm met een kleintje leek mij een hotel met swim up room handig. Heeft er iemand tips voor hotels met zulke kamers?

Onze voorkeur gaat uit naar Turkije, andere opties ook welkom. Ons kindje is dan nog geen jaar oud, dus graag niet te lange vliegreizen.
Hotel graag all inclusive :)

Marleen_L

Re: Hotels swim up room

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 14:37

Wij gaan in mei waarschijnlijk naar deze:
http://www.booking.com/Share-9ISKzy

Op Zakynthos sowieso veel hotels gevonden met swip up. Ook nog bijvoorbeeld Blue Caravel.
Ik heb gewoon gezocht op Expedia en Booking.com naar all-in hotels, veel hebben deze optie wel.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 14:48

Zie als je googled dat het bij Tui regelmatig wordt benoemd, dus zou daar eens kijken :)

Flowq

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 14:50

Wij hebben hier gezeten, onderzettend fijn hotel op een top locatie! Althans, je eigen zwembad met uitzicht op zee, en een leuke strandlijn en klein dorpje met genoeg restaurants!

http://www.booking.com/Share-Vpm5ITB

Edit: oops niet je hele tekst afgelezen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:08

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:12

Sommige mitsis hotels op Kos hebben een swim up kamer, erg fijne hotels ook! En niet ver vliegen

kr1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:16

hou er wel rekening mee dat veel hotels een minimum leeftijd voor deze kamers heeft ivm veiligheid. deze zwembaden zijn namelijk niet afgezet met een hekje oid en als je dus vergeet je deur dicht te doen is het gevaar op verdrinking aanwezig en deze liability willen meeste hotels niet hebben, wat uiteraard logisch is.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:27

Ik heb in blue lagoon village gezeten, op Kos.
All inclusive! De deur van je kamer kon half open laten aan de bovenkant, anderkant dicht zodat je wel binnen geluid hoort.
Hotel is nu aan het uitbreiden, zie Facebook. Te boeken via TUI.
Valt onder blue lagoon group.

Misschien heb ik foto's in m'n profiel.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 16:30

kr1985 schreef:
hou er wel rekening mee dat veel hotels een minimum leeftijd voor deze kamers heeft ivm veiligheid. deze zwembaden zijn namelijk niet afgezet met een hekje oid en als je dus vergeet je deur dicht te doen is het gevaar op verdrinking aanwezig en deze liability willen meeste hotels niet hebben, wat uiteraard logisch is.

Ik wou zeggen, let alsjeblieft heel goed op je kleintje met zo'n mooi zwembad pal aan je terras :=

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 17:21

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 18:12

Echt nog nooit van gehoord maar er gaat een wereld voor me open, wat gaaf zeg zoiets. Fijne vakantie gewenst. Hier zal ik ermee moeten wachten tot de kindjes groter zijn.

Isab123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 18:24

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 18:47

Misschien is la caleta wat op la palma, zelf vind ik het tot nu toe één van de mooiste bestemmingen die ik heb bezocht in Europa. Het is een hotel, maar je hebt een klein rond badje naast het grote zwembad en sommige appartement op de begane grond zitten er min of meer voor.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 18:59

Foaly schreef:
kr1985 schreef:

Ik wou zeggen, let alsjeblieft heel goed op je kleintje met zo'n mooi zwembad pal aan je terras :=

Ik zou het ook doodeng vinden en niet doen met zo’n kleintje. Ze zijn zo snel en 2 seconden niet opletten en ze zijn pleite of dus in het zwembad gevallen :(
Lijkt me niet leuk als je zelfs in huis constant zo strak moet opletten.
Zou liever voor een kindvriendelijk en veilig huisje gaan.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-20 20:44

Lijkt ons juist ideaal. Het wel/niet doen wil ik dan ook buiten dit topic laten.

Dank je wel voor de suggesties die al genoemd zijn! Mocht iemand anders nog ervaringen hebben hoor ik het graag :D

renate5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 21:18

Mallorca en dan de Zafiro hotelketen. Prachtige Hotels met swim up kamers. 2,5 uur vliegen en ideaal klimaat

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 21:24

Kindje is dan nog geen jaar oud, die stapt ws nog niet zo het zwembad in en is nog klein genoeg om in een box of anders afgezet stuk te plaatsen.

kr1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-20 11:01

Booooo schreef:
Lijkt ons juist ideaal. Het wel/niet doen wil ik dan ook buiten dit topic laten.

Dank je wel voor de suggesties die al genoemd zijn! Mocht iemand anders nog ervaringen hebben hoor ik het graag :D

of je het wel of niet doet is uiteraard aan jou, wij zijn hier ook voor aan het kijken met onze dochter van 2 jaar oud, maar meer dan de helft hanteert dus een min. leeftijd voor deze kamers. Dus het was meer een tip dat je goed de voorwaarden moet lezen of het wel of niet mag.

al dan niet of het veilig is dat je baby nog niet beweegt etc.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 11:07

Wij hadden dit in Egypte, echter was dit wel een adults only hotel. Maar er zullen er vast nog wel meer zijn!

Sunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 11:29

Astir Odysseus op Kos! Heerlijk hotel!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 12:40

iirrssjjee schreef:
Wij hadden dit in Egypte, echter was dit wel een adults only hotel. Maar er zullen er vast nog wel meer zijn!

Welke was dit???

Ben aan het oriënteren voor volgend jaar :D

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-20 12:43

x_Jeanine_x schreef:
iirrssjjee schreef:

Welke was dit???

Ben aan het oriënteren voor volgend jaar :D

Caves Beach Resort! Was niet echt een heel goed hotel hoor, maar wel een hele ervaring :D