En owja, ook nog een niet te duur iets uiteraard, want in de Jura was al iets gevonden wat PER-FECT is

Dan de volgende eisen ook nog. Liefst een huisje/appartement. Maar dan wel iets wat gewoon voor ons is, niet gedeeld. Vriendin had al mooi chalet gevonden, een soort sauna huisje zeg maar. Maar ja, nu aan mij de taak om zoiets te vinden in Normandie, want daar wil ik gewoon een keer heen en anders komt het er nooit van..

Niet aan het strand, maar wel in de buurt van de D-day stranden. Eigenlijk gewoon een beetje in de punt van Normandie maar dan in het bos. Maar is daar mooi bos? Google zegt niet alles namelijk. Wie weet zijn er wel hele mooie plekjes in het bos met waterstroompjes ed? Waar we gewoon ook heerlijk kunnen wandelen (zoals de Jura of in Luxemburg).
Want dat doen we graag, heerlijk met de 2 teckeltjes wandelen.
Daarbij wil ik dus 2 dagen op pad om even de D-day dingen te bekijken, maar daar even een uurtje voor in de auto is geen probleem, evenals mtstmichel. Ook daarvoor +- uurtje in de auto is geen probleem.
Heeft iemand iets waar die geweest is wat gewoon leuk is?
Campings kunnen ook, maar ivm de hondjes liever een huisje/appartement achtig iets zodat we ook eens uit eten kunnen en de beestjes lekker "thuis" kunnen laten.