Marokko van Casablanca naar Marrakech

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ManonGrr

Marokko van Casablanca naar Marrakech

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-19 10:32

Hoi!

In Maart vlieg ik samen met een vriendin naar Casablanca. We hebben 11 dagen om van daar naar Marrakech te rijden. Hebben jullie nog tips voor plaatsen/dingen/hotels die we écht moeten zien?

Groeten,
Manon

Ballard_L

Re: Marokko van Casablanca naar Marrakech

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 10:45

Wij hebben met een camper rondgereisd in Marokko. Voor tips kan ik zeggen: misschien moet je op onze blog kijken :) wij vonden paradise valley, het Atlasgebergte en de Sahara heel vet en dat is goed te doen in 11 dagen!

1 van de blogs:
https://goingthisway.nl/onderweg/week-4 ... sche-kust/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 11:13

Een collega van mij is naar een Donkey Sanctuary geweest in/bij Marrakech. De locale bevolking kent het wel, zij zijn in een taxi gestapt en hebben er naar gevraagd na tips van anderen. Wel sneu, ze wilde ze allemaal meenemen, maar toch ook wel erg leuk om al die ezeltjes te knuffelen.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 11:18

Wauw! Marrakech was fantastisch maar ik zou er van zijn lang zal ze leven niet met de auto durven rijden _O- Heb echt doodsangsten uitgestaan daar :=

Mijn beste vriendin woont nu 2 jaar in Marrakech, ze zit nu in het vliegtuig naar huis voor een paar weken dus kan straks wel eens vragen, maar zij is ook naar die ezelopvang geweest volgens mij. Idem voor Atlas, daar gaat ze vaak voor werk en is ze helemaal weg van. Essaouira (als ik dat juist schrijf) hoor ik haar ook veel over! Wij zijn vorig jaar enkel in Marrakech geweest, dat vonden we wel spannend genoeg voor een eerste keer :D

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-19 11:23

Even een stipje hier, afgelopen november heb ik een rondreis gemaakt van Casablanca helemaal door het oosten en terugvliegen vanaf Marrakech.

ManonGrr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-19 09:44

Ballard_L schreef:
Wij hebben met een camper rondgereisd in Marokko. Voor tips kan ik zeggen: misschien moet je op onze blog kijken :) wij vonden paradise valley, het Atlasgebergte en de Sahara heel vet en dat is goed te doen in 11 dagen!

1 van de blogs:
https://goingthisway.nl/onderweg/week-4 ... sche-kust/

Gave blog! Hier staan zeker dingen in die we kunnen gebruiken!

Andere tips zijn nog steeds erg welkom :)

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 09:47

Wij zijn naar een goede spa /hamman geweest in centrum marrakech, dat was erg leuk om mee te maken. Volgens mij was het nummer 2 op TripAdvisor.