Volgend jaar willen wij graag op vakantie naar de Azoren. Prachtige locatie volgens alle plaatjes. "wij" is in dit geval ik, mijn zus en mijn moeder.
We gaan altijd graag voorbereid op pad en willen van te voren uitzoeken wat voor en welke excursies en activiteiten we graag willen doen.
Omdat ervaringen uit eerste hand of via via wat fijner zijn dan artikelen via internet, was ik benieuwd of iemand hier ons wat kan vertellen over welke excursies er gedaan zijn en of ze de moeite waard hadden.
Ik heb tot nu toe op mijn lijstje om te gaan surfen en walvissen spotten. Zwemmen met dolfijnen lijkt me ook heel tof

Duiken zit er helaas niet meer in, na een val met een paard heb ik een aantal maanden geleden aan beide kanten een klaplong gehad, en dus mag ik van het ziekenhuis niet duiken. Dus snorkelen zou wel kunnen als dit aan te raden valt.
Wie o wie kan mij meer vertellen over deze prachtige vakantielocatie? Je wordt alvast ontzettend bedankt

Edit: Ik zie op internet veel tips om een auto te huren, is dit echt zo belangrijk of red je je ook prima zonder? Op vakantie gaan wij vaak met georganiseerde trips mee, om het onszelf zo makkelijk mogelijk te maken