Zojuist een weekend Berlijn geboekt met mijn vriend. Ik wilde erg graag de stad en de historie ontdekken, mijn vriend zou naar een toernooi van League of Legends gaan. Lekker allebei ons eigen ding doen
Echter, vlucht en hotel zojuist geboekt, blijkt het dat die kaartjes van League of Legends binnen 1 minuut al waren uitverkocht. Daar kan hij nu dus niet meer heen... 
Ik vind dit een beetje sneu voor hem. Uiteraard niet zo’n slimme actie om dat niet te checken maar toch. Probleem is alleen dat mijn vriend niet echt gelukkig wordt van stedentrips. Musea enzo zijn niet helemaal zijn ding, hij wilt graag echt iets te doen hebben omdat hij zich redelijk snel verveelt. Shoppen houdt hij niet van. Hij houdt van gamen (verheugde zich ook erg op LoL dus vind het echt sneu voor hem
), auto’s en racen, en vindt het dus vooral leuk om actief bezig te zijn. Dus ik ben nu op zoek naar dingen die ik met mijn vriend kan doen in Berlijn om te zorgen dat hij er toch een beetje van kan genieten
Ik heb het idee om naar de dierentuin te gaan, dat vinden we beiden sowieso leuk! De rondleiding op Tempelhoff wil ik sowieso doen dus dan gaat ie maar lekker mee
Maar zijn er nog leuke aanraders voor mij en mijn vriend?
En vergeet de bunker niet of concentratiekamp Sachsenhausen. Toch wel wat historie maar zelfs de stoerste mannen zijn hier stil!