Drico schreef:Turkije is nog prima te doen begin oktober!
En volgens mij kun je daar ook zat excursies doen
Hebben we ook naar gekeken en leek ons niet verkeerd. Ik zal de schoonmaakster eens informeren hoe de temperatuur is.
Sure_lee schreef:8-9 dagen DR is heerlijk hoor. En er is echt genoeg te beleven en te ondernemen. Je hoeft echt niet aan het strand of op je resort te blijven.
Ik ga waarschijnlijk begin november weer. Mijn schoonvader woont daar sinds een jaar ongeveer.
Oké, ik ga ook liever langer. Maar heb me daar prima vermaakt.
17 dagen Curaçao hou ik ook prima vol.... dacht eerst dat ik me zou gaan vervelen. Maar er zijn zoveel (onbekende) leuke plekjes.
DR, Tunesië en Egypte vallen af omdat we het niks vinden(Ik vind Egypte geweldig maar was er vorig jaar al).
Is er op Curaçao en Bonaire zo veel te doen? Misschien toch maar eens wat meer naar zoeken.
Vliegen vind ik geen probleem! Ik vind het leuk haha.
We hebben nu marroko en Ibiza hoog staan. Ibiza omdat we daar heel graag heen willen een keer maar is dan zeker niet heel warm. Marroko zou het wel lekker warm zijn en veel te doen.
Misschien wel makkelijk om te weten ik vind snorkelen leuk maar mijn broertje niet dus de activiteiten moeten leuker zijn en het snorkelen iets meer bijzaak.
Toch wel erg moeilijk een beetje lekkere vakantie te vinden.