KLM wereldweken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

KLM wereldweken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-19 21:55

Ik ben hier volop aan het zoeken voor een retourvlucht naar Orlando. De prijzen verschillen echt enorm. Zijn er bokkers met goede ervaringen door te wachten op de wereldweken?

Levitate

Re: KLM wereldweken

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 21:55

Nee. Prijzen zijn soms zelfs hoger dan de weken ervoor. Ik zou aanraden op www.skyscanner.nl te kijken oid.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-19 22:51

Levitate schreef:
Nee. Prijzen zijn soms zelfs hoger dan de weken ervoor. Ik zou aanraden op http://www.skyscanner.nl te kijken oid.

Thanks voor de tip.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 22:54

Ik kijk altijd op chaser, omdat je imo daar makkelijker kunt zoeken op verschillende luchthavens zoals Düsseldorf, Brussel en in de USA bv Tampa of Miami.

Ik heb zeker wel goede deals gehad in de wereldweken. Meerdere keren toen geboekt en was wel echt goedkoper als je per se met KLM wilt vliegen.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 23:04

Ik heb zelf nog nooit geboekt tijdens de werelddeal weken, maar nu hoop ik toch een goedkoper ticket te kunnen scoren naar Panama... Meestal is het de laatste week van augustus dus ik wacht er nog even op :j

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-19 23:06

Ik wacht er ook maar op denk ik. Ik vind de prijzen nu best flink met nog 2 tussenstops er bij ook.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 23:09

Heb je al op WTC of vliegtickets gekeken? Ik las op het Anerikaforum dat daar nu ‘s avonds goede tarieven te vinden zijn met United/Lufthansa/Swissair enz.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-19 23:18

Fitzroy schreef:
Heb je al op WTC of vliegtickets gekeken? Ik las op het Anerikaforum dat daar nu ‘s avonds goede tarieven te vinden zijn met United/Lufthansa/Swissair enz.

Ja, heb al veel bekeken maar begrijp dus dat de tarieven zelfs per dag verschillend kunnen zijn.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 23:34

Dat klopt inderdaad. Vaak is het ‘s nachts ook weer goedkoper dan overdag. Dus als je een keer niet kunt slapen, gewoon even ticketprijzen kijken :+

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-19 23:35

Ik weet wat ik ga doen tijdens mijn nachtdiensten :')

CarolineCF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 03:14

Wil je perse met KLM naar Orlando vliegen of gaat het je gewoon om een goed en voordelig ticket? De KLM werelddeal weken zijn namelijk niet perse voordeliger. Maar voor KLM is de prijs dan wel vaak net iets gunstiger. Goedkope tickets spotten is een beetje mijn vak - ik werk voor een vergelijker https://www.vliegennaar.nl/ - voor Orlando zijn er op dit moment al tickets met vertrek vanaf Amsterdam te boeken vanaf een 350,- / 360,- euro. Directe vluchten vanaf Amsterdam (niet met KLM) zijn er al vanaf goed 400,- / 410,- - zie https://www.vliegennaar.nl/vliegen-naar-orlando . Maar wat een goede deal is hangt in sterke mate af van wanneer je zou willen vliegen? Ben je flexibel? Dan wil ik je best helpen met de data waarop je die hele goedkope tickets kunt vinden. N.b. ik wil je in ieder geval aanraden een Orlando flight alert aan te maken: geef je max. budget op waarvoor je wil vliegen en dan ontvang je bericht als er een luchtvaartmaatschappij een nieuwe actie heeft die voldoet aan jouw criteria. Scheelt veel tijd!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 07:18

CarolineCF schreef:
Wil je perse met KLM naar Orlando vliegen of gaat het je gewoon om een goed en voordelig ticket? De KLM werelddeal weken zijn namelijk niet perse voordeliger. Maar voor KLM is de prijs dan wel vaak net iets gunstiger. Goedkope tickets spotten is een beetje mijn vak - ik werk voor een vergelijker https://www.vliegennaar.nl/ - voor Orlando zijn er op dit moment al tickets met vertrek vanaf Amsterdam te boeken vanaf een 350,- / 360,- euro. Directe vluchten vanaf Amsterdam (niet met KLM) zijn er al vanaf goed 400,- / 410,- - zie https://www.vliegennaar.nl/vliegen-naar-orlando . Maar wat een goede deal is hangt in sterke mate af van wanneer je zou willen vliegen? Ben je flexibel? Dan wil ik je best helpen met de data waarop je die hele goedkope tickets kunt vinden. N.b. ik wil je in ieder geval aanraden een Orlando flight alert aan te maken: geef je max. budget op waarvoor je wil vliegen en dan ontvang je bericht als er een luchtvaartmaatschappij een nieuwe actie heeft die voldoet aan jouw criteria. Scheelt veel tijd!

Bedankt voor je tips. Ik heb een eis en dat is dat het een directe vlucht moet zijn. Qua maatschappij maakt het niet uit. Ik ga de flight alert aanmaken.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 07:44

Kan op Skyscanner ook.

CarolineCF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 08:28

@Fitzroy - Nee skyscanner heeft een price alert geen flight alert - je krijgt dus geen update van nieuwe acties voor een niet vaststaande periode.

@L iek - er zijn meer maatschappijen met directe vluchten hoor - dus dit gaat je zeker helpen

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 08:31

CarolineCF schreef:
@Fitzroy - Nee skyscanner heeft een price alert geen flight alert - je krijgt dus geen update van nieuwe acties voor een niet vaststaande periode.

@L iek - er zijn meer maatschappijen met directe vluchten hoor - dus dit gaat je zeker helpen

Ik ga zoeken, bedankt voor je tips!

welmoedz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 09:01

Chaser.nl ook fijn! Als je nederland en omstreken invult krijg je ook dusseldorf en Brussel als vertrek luchthavens!

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-19 09:52

welmoedz schreef:
Chaser.nl ook fijn! Als je nederland en omstreken invult krijg je ook dusseldorf en Brussel als vertrek luchthavens!

Ga ik ook op kijken, bedankt. Zag dat je op veel van deze sites doorgestuurd wordt naar aanbieders. Over die aanbieders lees ik dan weer slechte recensies. Daar ervaringen mee?

CarolineCF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 10:59

Zowel Tuifly, als Delta als Klm hebben op zich een prima service. Ik denk eigenlijk dat veel mensen verkeerde verwachtingen hebben mbt service, je vliegt voor nog geen 400,- duizenden kilometers - maar we verwachten veel meer service dan van een Ns die je al 50 euro voor een retourtje amsterdam groningen moeten betalen (en dat zonder gegarandeerde zitplaats). Overigens is het inflight product van Delta minstens zo goed als van Klm en de crew meestal beter. Tuifly is echt een vakantievlieger-
Prijs / kwaliteit gemiddeld prima