Omdat ik zo enthousiast ben over mijn vakantie op Domaine de Facaud wil ik graag mijn foto's delen met jullie zodat jullie, net als ik, ook kunnen genieten!
Ik ben van 21 juli tot 28 juli naar Domaine de Facaud geweest in de jongerenweek van 18 tot 25 jaar. We hadden een groep van 12 Nederlandse en Vlaamse meiden.
We hebben 5 dagen op het paard gezeten. De eerste 3 dagen waren erg warm, 36 graden maar we hadden ook een dag met 23 graden en lekker bewolkt en de laatste dag 19 graden met alleen maar regen. Een groot verschil dus. We hebben mooie tochten gedaan door de bossen, de bergen, de riviertjes, de dorpjes, langs de wijn velden en de zonnebloem velden, gezwommen in een meer met de paarden en een twee daagse trektocht waar we sliepen op een zolder op matrasjes en heel primitief een koude buiten douche hadden en een wc met zaagsel haha.
Lang genoeg gekletst, geniet van de foto's!

1. Mijn paard voor deze week: Stella. Een echte merrie die er niet van houd dat er een paard te dicht op haar zit. Maar dat was geen reden om alleen maar achterop te rijden. Voorop was ze vooral lekker snel in de galop en achteraan moest je daar iets harder voor werken maar ze voelde echt heel vertrouwd!

2. Zwemmen in het meer van Montbel. Helaas geen foto's dat ik echt aan het zwemmen ben maar deze zijn alsnog mooi!

3. Lekker spetteren in de riviertjes. Dit was even een afkoel moment voor de paarden (en voor ons als ze gingen maaien met de benen haha) en konden ze wat drinken.

4.

5.

6.

7.

8.

9. Door de tunnel.

10.

11.

12. Koeien onderweg.

13.

14.

15. De wijnvelden.
Hoop dat jullie ook genoten hebben! De foto's zijn wel met een telefoon (s8) genomen, had een foto camera mee maar je telefoon is toch makkelijker haha.