Het zou gaan om de week precies voordat onze dreumes 2 wordt, we zouden dan de dag voor zijn verjaardag thuis komen, zodat ie nog mooi gratis mag vliegen

Nu zie ik echter door de bomen het bos niet meer. Kan wel wat tips gebruiken. Zoo veel websites met zoo veel opties!!
Wat is leuk met een niet zo avontuurlijke dreumes? Zowel voor hem natuurlijk, maar ook voor ons. Is het handig om all-inclusive te gaan? Recent hebben we 2 weken camping gedaan, maar de campingrestaurants gingen pas om 19u open. Onze mini blijft lekker in z'n eigen ritme ondanks vakantie, dus die lag gewoon om 19u op bed

Wat wel belangrijk is:
* een speeltuin met bijv. een glijbaan, wat klimtoestellen waar kleine kindjes evt. onder begeleiding ook wat mee kunnen
* een zwembad waar ook een badje is met een klein laagje water. 100 glijbanen niet nodig, onze mini vindt alles eng.
* kindvriendelijk in de zin van ruime openingstijden van faciliteiten, maar ook beschikbaarheid kinderstoelen of de mogelijkheid eten afhalen.
* kamer met aparte slaapkamer voor zoon, babybedje/ledikant moet op locatie aanwezig zijn.
* zonzeker (Griekenland, Cyprus, Spanje etc. allemaal goed. Liefst geen Turkije).
* bij voorkeur vliegen vanaf Eindhoven
Ik heb de grote websites als Corendon en Sunweb bekeken, maar misschien hebben jullie zelf nog leuke tips/ervaringen/bijzonderheden. Eliza was here boeken we ook graag mee, maar ook als ik bij hun selecteer op 'kinderzwembad' zie ik dit op de fotos niet echt terug.
Tevens graag tips of een kleinschalig gebeuren zoals via Eliza jullie voorkeur heeft, of juist lekker makkelijk all-inclusive met veel kindjes om te spelen.
Alvast bedankt!