We gaan uiteraard de tulpenroute doen in de nop en eventueel rond lelystad. Voor mij de geen idee hoeveelste keer, mijn reisgenoot zijn eerste keer.
Bataviastad dit keer niet de bedoeling. De batavia misschien wel een bezoek brengen. De orgideen hoeve is vorig jaar al bezocht en ben ik zelf ook vaak geweest. Schokland mogelijk wel dit keer, misschien museum in Enkhuizen. Boottochtjes tips zijn ook welkom, maar geen idee of die op korte termijn te regelen zijn. In de polder of er omheen.
We gaan in principe met de camper, op zich de overnachtingsplek al geregeld, maar misschien nog een leuke low budget plek als overnachting is ook ok. Mits maar verwarmd of een niet zo bekende camperplek.
Ook kortingen/gratis uitjes die er te doen zijn met een jarige zijn welkom
Onder het mom als ik niet in Bali zit met mijn verjaardag dan maar de polder en omgeving
.
of zo of bootje varen van ene naar andere plaats.
niet veel. Hihi vrijdag avond uit wezen eten en slaapplek gezocht. Dag erop via urk en visje eten start gemaakt met tulpenroute. Daar ook korte helivlucht gemaakt over de bollenvelden. Heel rustig rondje genaakt hier en daar gekeken. Zelf hap opgewarmd onderweg. S avonds op 3/4 van de route slaapplek gezocht. Dag erop tulpen geplukt en ronde afgemaakt. Toen was idee rondvaart giethoorn. Maar uiteindelijk helemaal binnendoor gereden door weerribben en bos en hei naar huis. En pas tegen 2000 weer thuis.
hoezo nog niet fit en helder.