Ik vind Gent een hele leuke stad! Ik vond alles goed op loopafstand niet echt hoogteverschillen, wel ‘oude’ steentjes die niet helemaal gelijk zijn overal, maar kan weinig steden bedenken waar dat niet zo is. En ik heb me een lang weekend daar echt prima vermaakt met wat culturele dingen, boottochtje, shoppen, eten (heeerlijke mosselen gegeten toen), terrasje etc.
Rotterdam? Veel te zien / te doen en met het openbaar vervoer wat zeer goed geregeld is daar hoef je ook niet ver te lopen naar verschillende locaties.
Sure_lee
Geplaatst: 07-04-19 06:57
HouVanUtopia schreef:
Oeh naarden ziet er leuk uit! Wat kan je daar zeker aanbevelen
Qua dingen doen is door het stadje wandelen gewoon heel leuk. Mooie vesting met nog allemaal winkels van kleine ondernemers. Qua eten raad ik Limes en Cosa aan. Maar er zit nog veel meer. Vlak in de buurt liggen Laren, Blaricum en Muiderberg. Ook stuk voor stuk kleine stadjes met veel gezelligheid. In de omgeving ook veel mooie natuur om stadjes af te wisselen met hei en bos. Te bereiken met de auto of eventueel met de fiets. Mocht je meer tips willen over restaurants dan hoor ik het wel. Qua accommodatie kan ik je niet echt helpen want ik woon in de buurt en heb me daar nooit in verdiept. Weet alleen dat er een Fletcher hotel in Huizen zit.
HouVanUtopia
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-19 14:48
Ineke2 schreef:
Rotterdam? Veel te zien / te doen en met het openbaar vervoer wat zeer goed geregeld is daar hoef je ook niet ver te lopen naar verschillende locaties.
Ik vond Brugge erg leuk, geen hele grote stad dus alles ligt dicht bij elkaar. Je kan een tochtje doen met een bootje of een ritje met een koets. Ook rijden er van die tourbussen, dus als je toch een hoop wilt zien zonder te lopen kan dat ook.