Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gaby schreef:Een vriendin van me viert dit weekend haar verjaardag en als cadeauwens gaf ze aan dat ze dit jaar geen materiele dingen wil, maar dat ze graag met de gever een uitstapje zou maken.
Ik wil echt met wat leuks en verrassends komen. Hebben jullie nog ideetjes? Ik heb haar een beetje uitgehoord over wat ze wel en niet leuk zou vinden.
- Ze wil absoluut niet high tea-en of cupcakes versieren! Lunchen zou wel weer kunnen, maar dat is niet zo bijzonder
- Ze heeft last van hoogtevrees, dus abseilen of zo wordt het niet
- We zijn met zijn tweeen, dus een activiteit die leuker is met een groepje te doen zoals laser gamen of een escape room valt wel af
- Ze loopt momenteel met een brace, maar ik heb geinformeerd en ze vindt het niet erg om het uitje later plaats te laten vinden
- Ze houdt van reizen, (horror)films en katten en ze is best avontuurlijk ingesteld
- Ik zoek naar een uitje in Zuid-Holland, maar sta open voor door heel Nederland (misschien kunnen we een spoordeelwinkel-deal op de kop tikken)
- budget is maximaal 30 euro per persoon (met daarbovenop dus eventueel een spoordeelwinkel-deal), maar als het echt onvergetelijk is, mag het wat duurder uitvallen.
Dandy200 schreef:Heb je al op deze site: https://www.surprisefactory.nl gekeken? Ik vind dat er hele leuke en vooral niet standaard cadeautjes tussen zitten. Van heel duur tot gewoon goed te betalen en je koopt het nu en kan dan later samen de datum dat je de activiteit gaat doen bepalen.
Vorig jaar ben ik samen met mijn vriend wezen zwemmen bij Preston Palage via bovenstaande site en binnenkort ga ik met mijn moeder de culinaire fietsroute doen