Vakantiepark Nederland, tieners, aan het water: welke?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WowAmigo

Vakantiepark Nederland, tieners, aan het water: welke?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 13:30

Ik ben aan het kijken voor de zomervakantie, ik ga dit jaar vanwege mn scheiding voor het eerst met mn 2 tienerkids (11-13) echt alleen op vakantie. Op zich geen probleem (alleen was ik meestal toch :+ ) maar ik wil wel een leuk plekje en ik zie door de bomen het bos (of in dit geval: het water) niet meer... Denk ik een leuk vakantiepark gespot te hebben, vallen de zoover-reviews weer zo tegen dat ik het dan toch niet aandurf... (bv Eiland van Maurik, leek me leuk, na de reviews dacht ik meeehhh...)

Misschien hebben jullie tips? Wat ik zoek:

- Nederland of redelijke afstand met auto (bv Belgische Ardennen lijkt me ook wel wat)
- vakantiepark of wat grotere camping met leuke eigen voorzieningen (bakker, restaurantje)
- aan het water (meer of strand), liefst zo dat we er zo naartoe kunnen lopen
- of met een leuk zwembad en water in de buurt
- sportieve mogelijkheden in de buurt (denk aan suppen, bootje varen, klimpark)
- Ik vind het leuk als er eea te doen is maar hysterische animatie en bingo-avonden hoeft ook weer niet
- leuke dorpjes/stadjes voor bv markt, shoppen, restaurantjes
- midweek/week voor max. ca. 800,-

Wadden vinden we leuk, maar die zijn al bijna volgeboekt en daar gaan ze met hun vader ook al naartoe. Zeeland lijkt me leuk, maar dat lijkt allemaal zo afgelegen te liggen op een of andere manier.

Camping Stoetenslagh zijn de kids dan al geweest met opa en oma, zoiets vinden ze erg leuk.

Alvast bedankt voor eventuele goeie tips!

Benita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 13:44

Vakantiepark Leukermeer. https://www.leukermeer.nl Ik ben er zelf nooit geweest, maar mijn kinderen vaak met vrienden en vríendinnen.

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 13:45

Wij gaan volgende week naar Roompot De Banjaard in Zeeland. Lijkt me helemaal aan je vereisten te voldoen, maar ik ben er zelf dus nog niet geweest.

Als een appartementje in een hotel ook goed is, kan ik je Vayamundo in Oostende (aan de Belgische kust) aanraden.

charmante

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 13:46

Ik kan je uit eigen ervaring (alleenstaand met pubers) twee vakantieparken aanraden: Marveld Recreatie in Groenlo en Vakantiepark Leukermeer in Well (LB).

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 13:59

Oh leuk deze reacties, helemaal _/-\o_

Beretto

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 14:02

Eiland van Maurik kan je prima heen hoor, wij hebben daar onze zeilboot in de haven liggen.
Huisjes aan het water zijn echt prima, kunt er heerlijk zwemmen, fietsen, varen en in de omgeving ook genoeg te doen.
Alleen alle horeca op het park zelf heel ver bij weg blijven, echt zo slecht heb ik het zelden meegemaakt.

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 14:02

Eiland van Maurik is best wel heel leuk hoor! Alleen maar goede ervaringen mee :)

Beretto

Re: Vakantiepark Nederland, tieners, aan het water: welke?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 14:09

Zie dat wij plaatsgenoten zijn bommetje,ook grappig dat je in de blaauwe kamer werkt als gids ik werk bij de buren

xWouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 14:15

Wij gaan al jaren een aantal weekendjes in het jaar naar Port Zélande, dikke aanrader! Ook ben ik afgelopen jaar voor het eerst met wat vriendinnen naar Roompot Beach Resort geweest, wij konden letterlijk vanaf ons huisje zo het strand opkijken en met nog geen halve minuut lopen stonden we op het strand.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 14:31

Ah leuk, Leukermeer valt thuis in de smaak, maar is bijjjjjna volgeboekt, Eiland van maurik dan ook nog in de race en Beach Resort lijkt me ook wel wat!

Maar crisis wat is Centerparcs duur -O-

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 14:51

Camping de schatberg?

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 14:52

Port Zélande is inderdaad erg leuk :j
Niet aan het water maar wat ik echt helemaal fantastisch vond in die leeftijd (nog steeds erg leuk) --> De Eemhof

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 15:07

Benita schreef:
Vakantiepark Leukermeer. https://www.leukermeer.nl Ik ben er zelf nooit geweest, maar mijn kinderen vaak met vrienden en vríendinnen.

Deze is super leuk. Hier meer dan 20 jaar geleden op vakantie geweest. Is nu wel erg gemoderniseerd van wat ik op de site kan zien. Deze is zeker aan te raden.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 15:10

Jah, gekeken, er was in onze week nog 1 chalet over en die heb ik meteen geboekt! Leukermeer it is, hoera voor Bokt!!

Ik vind die Centerparcs parken ook altijd gaaf, maar ohoh wat duur. Misschien voor later nog eens of met vriendin en haar kind samen. Maar we zijn eruit en iedereen ziet het zitten, jeeeeej *\o/* *\o/* *\o/*

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 15:38

WowAmigo schreef:
Jah, gekeken, er was in onze week nog 1 chalet over en die heb ik meteen geboekt! Leukermeer it is, hoera voor Bokt!!

Ik vind die Centerparcs parken ook altijd gaaf, maar ohoh wat duur. Misschien voor later nog eens of met vriendin en haar kind samen. Maar we zijn eruit en iedereen ziet het zitten, jeeeeej *\o/* *\o/* *\o/*

Super leuk. Gaan jullie in het hoogseizoen? Dan denk ik dat ze de bananenboot (zo noem ik het) wel leuk vinden. Een grote opblaasbare banaan achter een speedboot.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-19 15:42

Ja inderdaad, hoogseizoen. Ik ben erg benieuwd!

Bommeltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 21:06

Beretto schreef:
Zie dat wij plaatsgenoten zijn bommetje,ook grappig dat je in de blaauwe kamer werkt als gids ik werk bij de buren

Oh haha wat grappig leuk zeg :D! Misschien tot ziens haha!

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 22:09

WowAmigo schreef:
Ja inderdaad, hoogseizoen. Ik ben erg benieuwd!

En? Ben je al geweest?
Wij zaten vorige week op Leukermeer, ik was niet onder de indruk en heb wel eens leukere, mooiere en vooral schonere campings gezien.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-19 23:04

Oh echt? We zitten er nu sinds vandaag, leuk chaletje, leuke plek, ik vind het wel wat!

Wat zijn leukere campings volgens jou? #volgendjaar

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 21:36

De Heldense bossen, zit 40 km verderop. Camping de Paal, Rabbit Hill en Coldenhove, de Beerze Bulten, de Berekuil en zo zijn er nog wel een paar maar die zitten allemaal niet aan een meer.

Ik wens je heel veel plezier! Wij hebben even goed een leuke vakantie gehad!