Wij vliegen binnenkort voor het eerst met TUI en wel met de dreamliner. Omdat we nogal wisselende verhalen horen hebben we deluxe klasse geboekt. Wie heeft er ervaring met deze klasse van Tui en is er toevallig ook mee naar Mexico gevlogen? Met name hoor ik graag hoe de stoelen en de service/eten en drinken is. Wij hebben rij 4 op het oog maar ik vraag me af of die net zover naar achter kunnen als de andere stoelen in deze klasse.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 03-04-19 17:55
Ik heb die klasse twee keer gezien. Stoelen zien er wel ruim uit. eten van tui mwa te doen als je het mag hebben. Rook wel goed maar minihapje. Kwa personeel aan boord ze doen hun best maar heb inmiddels ook andere maatschappijen gehad die het vliegen een stuk aangenamer maken.
Voor zover ik kon zien kregen zij hetzelfde eten als de rest. Alleen voor drinken (alcohol) en tussendoor hapjes kregen zij gratis en moest rest betalen. Twee keer vlucht florida waar we tegen de klasse aankeken.
Esther28
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-19 18:14
En kon jij toevallig zien of die stoelen achteraan de ruimte hadden om naar achter gezet te worden?
kally
Geplaatst: 03-04-19 18:15
Stoelen in de deluxe klasse zijn behoorlijk ruim en de service vele malen beter en uitgebreider en verse broodjes bij het ontbijt..drie jaar geleden mee gevlogen en geen klagen. Fijn toestel om mee te vliegen.