Disney world

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Disney world

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-19 21:20

Na een aantal keren in Frankrijk te zijn geweest is een bezoek aan Disney in Amerika echt nog iets wat ik wil doen. Met zoeken op google kom ik zo veel tegen dat ik niet weet waar te beginnen. Planning is om in september te gaan. Bokkers hier met tips? Ik hoor het graag!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 21:22

Poeh, ik ben er heel lang geleden geweest en toen ook naar Universal studio’s, Epcot center en Sea world. Toen was Shamu nog een baby. Hoelang is dat geleden? :+
Edit: eind jaren 80, dus heel lang geleden. Weet wel dat de toegangstickets heel duur waren en dat je het park in meerdere dagen moet doen. De andere parken kunnen wel in 1 dag.
Laatst bijgewerkt door Suzanne F. op 20-03-19 21:27, in het totaal 2 keer bewerkt

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 21:23

Je kunt kijken op het alles Amerika forum

L_iek

Re: Disney world

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-19 21:25

Ik lees ook vanalles over pakket reizen. Daar nog aanraders voor?

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 21:29

September gaat koppen lopen worden, Galaxys edge gaat dan net open in Hollywood Studios park.

Ik zou je aanraden om een boek te kopen: Unofficial guide to Walt Disney World.
Je hebt zo veel hotels, zo veel keuzes te maken, verblijf je onsite of offsite. Hoeveel dagen toegang wil je hebben? welke ga je dan specifiek wanneer bezoeken? Verblijf je onsite kun je 6 maand voor aankomst (lol, nu dus) reserveren voor bepaalde resaurants en 60 dagen voor je vertrek je dagelijkse fastpasses.

Lees je eerst grondig in, want het is totaal niet wat DLP is.
groetjes

(wij zijn aan het sparen om binnen enkele jaren 2 weekjes WDW te doen, als de kids wat groter zijn en al een mondje engels praten)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 21:56

5 jaar geleden hebben wij 2 weken in een Disney sport hotel gezeten met hop kaartjes voor alle parken inclusief waterparken een geweldige ervaring we hebben 1 dag geshopt in een outletmal en verder alle dagen in de parken doorgebracht we hadden ook echt wel alle tijd nodig om alles te doen en te zien. Wij hebben de reis toen bij D-reizen geboekt en waren 1900,- p.p kwijt komt wel je eten alle dagen er nog bij en dat is best prijzig

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 12:55

Vraag ook eens in het USA topic :D

Wij zijn 2 keer naar DisneyWorld geweest :+: zoveel beter als Parijs!
Boeken altijd een villa in een naastgelegen wijk, lekker je eigen ruimte, eigen zwembad. In de avond naar Disney Springs :D :+:

Kaartjes zijn fors aan de prijs maar al het geld waard :D
Via de app kan je fastpasses reserveren, dus hoef je niet voor naar de attractie zoals in Parijs.

Afbeelding
:+: