Exoknaag Houten April

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jenny21

Exoknaag Houten April

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-19 12:01

In april is weer een editie van Exoknaag.
Ben er nog nooit geweest en kan er weinig info over vinden.

Is het de moeite om er het halve land voor door te rijden? (2 uur enkel reis)
Hoe groot is de beurs? Kun je je er een paar uurtjes vermaken of heb je het na uurtje wel gezien?

xDenies

Re: Exoknaag Houten April

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 12:05

Dat hangt er vanaf of je echt iets specifieks zoekt. Toen ik nog dwerghamsters fokte was het vooral afspreken met mede fokkers en gereserveerde dieren ophalen.

Wat betreft de handel op knaagdieren gebied ben je zeker in een uurtje wel door heen - gok dat je het dan zelfs twee keer hebt gezien.
De reptielen hal blijft het grootste, ook altijd erg warm en druk.

Ik fok nu niet meer en heb er dus eigenlijk niets te zoeken. Vind het te duur om 3kwartier in de auto te zitten + entree te betalen voor een rondje lopen.

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-19 15:52

xDenies schreef:
Dat hangt er vanaf of je echt iets specifieks zoekt. Toen ik nog dwerghamsters fokte was het vooral afspreken met mede fokkers en gereserveerde dieren ophalen.

Wat betreft de handel op knaagdieren gebied ben je zeker in een uurtje wel door heen - gok dat je het dan zelfs twee keer hebt gezien.
De reptielen hal blijft het grootste, ook altijd erg warm en druk.

Ik fok nu niet meer en heb er dus eigenlijk niets te zoeken. Vind het te duur om 3kwartier in de auto te zitten + entree te betalen voor een rondje lopen.

Ik ga niet om een dier te kopen. Puur kijken en misschien iets van kooimateriaal of voer kopen?

Dus in een half uurtje heb je de knaagdieren wel gezien?
Reptielen ga ik sowieso niet heen.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 15:58

Als je enkel voor knaagdieren komt vind ik het zelf de moeite niet waard om zo ver te rijden :o Je bent er idd zo rond in een halfuurtje tijd. Voor reptielen liefhebbers is het wel de moeite.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 16:01

Ik ga er wel heen, 1,5 uur rijden, maar dat komt omdat ik wat muizen wil kopen bij de knaagdieren, aangezien ik niks gereserveerd heb zal het best even duren voor ik rond ben. Reptielen lopen we altijd wel even door heen om te kijken. Als je puur alleen materiaal wilt kopen dan denk ik dat het niet de moeite waard is.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 16:17

Dan zou ik zeggen; zoek in de lijst met wie er staat en google ze allemaal op. Het is echt niet de moeite om 2 uur enkele reis te maken voor het zien van de frutseltjes. Want extreme kortingen zijn er ook totaal niet.