Vorig jaar heb ik mijn moeder meegenomen naar The Lion King. Dit was een geheel verzorgde dag met busrit, tickets, hapje en drankje tijdens de pauze en terugrit. Dit is echt heel erg goed bevallen (moeder wist tot halverwege de dag ook niet wat de bedoeling was, dat maakte het nog leuker!

Ik ben voor dit jaar eigenlijk op zoek naar zo'n zelfde ervaring. Ze is geen musical fan (wel Lion King/Disney fan) dus simpelweg hetzelfde met een andere musical is niet echt een optie.
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar iets waarbij vervoer, entertainment/iets leuks en een een hapje/drankje (of eventueel lunch/diner) allemaal verzorgd zijn. Mocht je iets weten of zelf hebben gedaan/meegemaakt waarvan je zegt "ja dat was echt super!" zou ik het heel graag horen! Ook als niet per se alles uit het lijstje er bij inbegrepen zit hoor ik het graag!
Wat ik zelf al heb bedacht:
-Filmdiner (Geen vervoer dan, maar wel eten en iets leuks, eventueel van te voren shoppen)
-Dagje pretpark met daarna diner (lastig iets te vinden wat 'all inclusive' is en misschien wat uitputtend om de hele dag te lopen)
Ik hoor heel graag ideeën en vooral eigen ervaringen
Bedankt!