Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PaardjeB schreef:Mijn ouders zijn een aantal jaar geleden in Wenen geweest en waren toen heel erg enthousiast over de Spaanse Rijschool daar.
Nu ben ik aan het kijken voor een citytrip en kwam dit tegen, https://www.travel-feed.com/nl/12569-ci ... voor-2019/
en wil ik nu heel graag naar Wenen. Is er iemand die daar bij de Spaanse rijschool is geweest en misschien tips heeft?
Groetjes!
Gimme_Joy schreef:hoe heb je dat voor elkaar gekregen zonder waarschuwing.. er liep constant zon vent rond te roepen dat foto s niet mochten. Ik had toen der tijd een redelijke kleine digitale camera dus had wel wat gemaakt maar soms meer muur of zand dan paard.Wij zijn bij een ochtendtraining geweest. Wat mij betreft net zo leuk en een stuk goedkoper.
*foto's verwijderd*
Je mag natuurlijk geen foto's maken![]()
Het beste kan je langsgaan en dan kaarten kopen voor een andere dag. Het is wel heel druk en je moet in de rij (geen placering)
Anoniem schreef:Tanya schreef:Ik ben net 1 dag terug! Vond Wenen zelf niet zo leuk, maar dat lag denk ik meer aan mij.
Heb een rondleiding van een uur gehad door de rijschool en dat was super tof! Shows doen ze geloof ik alleen in het weekend en ik weet niet wanneer wel of niet.
Wat vond je niet leuk aan Wenen dan?