Vakantiebestemming vanuit Aruba

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NoLimit_93

Vakantiebestemming vanuit Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-19 16:01

Hoi allemaal,

Momenteel wonen mijn vriend en ik op Aruba en ondanks dat dit eiland echt een vakantiegevoel geeft willen we er toch nog op uit deze zomer.

Omdat we nu toch al aan de andere kant van de Atlantische Oceaan zitten ligt het voor de hand om een bestemming hier in de buurt te kiezen maar aangezien ik nog nooit eerder buiten Europa ben geweest en ook nooit echt die gedachte heb gehad weet ik niet wat hier nou leuke bestemmingen voor niet al te veel geld zijn. Dus ik dacht waarschijnlijk heeft Bokt nog wel advies en leuke ervaringen :Y)

De VS/Canada staan op ons optie lijstje voor het moment dat we Aruba verlaten en weer terug naar Nederland verhuizen dus daar gaan we deze zomer in ieder geval niet heen.

Onze wensen:
Een actieve omgeving waar een hoop te doen en te bekijken valt, we hoeven geen dagen achter elkaar aan het zwembad of op het strand te liggen want dat doen we hier al genoeg :') We gaan voor maximaal 3 weken in Juli. Er hoeven geen luxe all-inclusive hotels te zijn, mijn vriend had het misschien zelfs over hostels (met privékamers). Ik hou heel erg van natuurlijke omgevingen en oude gebouwen/kastelen etc. We vinden het beide wel leuk om te wandelen maar dit is geen must. Ook is het mogelijk om op meerdere plaatsen te verblijven (het liefst niet vliegen tussendoor maar met auto of trein oid en maximaal 3 a 4 locaties).

Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen :9

Wildgirl

Re: Vakantiebestemming vanuit Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 11:10

Mijn vader heeft jaren op bonaire gewoond en heeft vanuit daar Mexico, Ecuador, Colombia en Canada bezocht. M.n Ecuador was prachtig maar ook erg 'afzien' qua comfort etc. Een tripje langs alle eilanden geen optie? Saba en statia zijn voor een paar dagen best cool!

NoLimit_93

Re: Vakantiebestemming vanuit Aruba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-19 14:22

Bedankt voor je reactie. Het is een rondreis door Colombia geworden.

Een paar van de eilanden willen we als weekendje weg bezoeken :)