Moderators: Firelight, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Maureen95
luuntje schreef:Diverse stranden hebben speciale duw strandrolstoelen.
Volgens mij mag je per 1 april de meeste stranden niet meer op met je hond.
mirriezz schreef:luuntje schreef:Diverse stranden hebben speciale duw strandrolstoelen.
Volgens mij mag je per 1 april de meeste stranden niet meer op met je hond.
Ik heb hier ervaring mee en vind de ervaring met de cadweasel (of hoe je het ook schrijft) veel beter! Een strandrolstoel is tof hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar het is wel hard duwen. Een strandwandeling is met zo'n ding dus niet fijn, even op het strand kijken bij het water en naar de honden is prima.
Wij hebben een cadweasel geleend van een vage bekende, maar ik weet dat je hem in Zeeland op verschillende stranden kunt huren. Ze hebben er geloof ik samen 1, maar vervoeren hem dan naar 'jouw' strand voor je.
secricible schreef:mirriezz schreef:
Ik heb hier ervaring mee en vind de ervaring met de cadweasel (of hoe je het ook schrijft) veel beter! Een strandrolstoel is tof hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar het is wel hard duwen. Een strandwandeling is met zo'n ding dus niet fijn, even op het strand kijken bij het water en naar de honden is prima.
Wij hebben een cadweasel geleend van een vage bekende, maar ik weet dat je hem in Zeeland op verschillende stranden kunt huren. Ze hebben er geloof ik samen 1, maar vervoeren hem dan naar 'jouw' strand voor je.
Dit was onze ervaring ook (iig de rolstoel, geen cadweasel geprobeerd). Het was echt heel hard werken om die strandrolstoel door het zand te duwen. We waren met 3 sterke mannen maar waren er toch wel vlot beu mee, een lange strandwandeling gaat hem niet worden.
Gebruikers op dit forum: really_me en 3 bezoekers