Ik ga dit jaar (lees minder dan 30 dagen) naar CenterParcs Limburgs Peel (bij het dorpje America) voor mijn vakantie.
Gewoon lekker een week er tussen uit, niks moet, alles mag. Ik heb al 2 uitjes gepland naar Duitsland naar Equitana. Ik ben nu echter opzoek naar uitjes in de omgeving van dit park. Kunnen bokkers mij helpen met leuke dingen?
Ik ben altijd op zoek naar (oud hollands) snoep winkeltjes, molens waar nog gemalen wordt, stukje geschiedenis, of gewoon een prachtige omgeving.
Natuurlijk ga ik op het park ook leuke dingen doen, maar aangezien dat vooral gericht is op gezinnen zijn de meeste activiteiten voor mij wat minder leuk (al ga ik gerust in mijn uppie bowlen of midget golf spelen)
Het Limburgs Museum in Venlo wellicht een aanrader.
eva1969
Geplaatst: 08-02-19 11:00
Kasteeltuinen Arcen ligt op een half uurtje rijden. En heel iets anders, maar pretpark Toverland ligt om de hoek, maar daar moet je van houden natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door eva1969 op 08-02-19 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Janneke2
Geplaatst: 08-02-19 11:01
Lekker wandelen in het moeras, de Mariapeel is prachtig!
En ook leuk: een lunch (moet je wel van te voren regelen) op station Horst in de woonkamer van wat vroeger de huiskamer van de stationchef was, prachtig uitzicht op de treinen.
Het Klok en Peel museum in Asten met daarna een wandeling in de Groote Peel is ook een plan.
fjordjes
Geplaatst: 08-02-19 11:10
- toverland - the portal action hall Sevenum - abc restaurant Sevenum - dierenrijk nuenen - dierenpark overloon - wandelen in de peel - klokkenmuseum asten - oorlogsmuseum overloon - big jump trampoline hal deurne - toon kortoomspark deurne - vanaf 8 maart is clevers weer open kan je heel lekker ijs eten. Heeft verschillende locaties in Noord Limburg - dagje venlo - dagje Eindhoven (zijn beide, ongeveer 30 minuten van het park af) - kasteelpark ter horst (wandelomgeving) - world kitchen horst (all you van eat wokrestaurant) - paardenmelkerij 't vöske meterik - maasduinen (wandelroutes) - als je van carnaval houd 4 maart is er 's avonds een lichtjesoptocht in well