Zomervakantie Griekenland met kids

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jenny21

Zomervakantie Griekenland met kids

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-19 22:25

In Juli willen we met het gezin (2 jonge kinderen van 2 en 5 jaar) naar de zon.
Ons idee was Griekenland. Waar raden jullie aan?

Of juist een geheel andere bestemming met zon-zee-strand wat aangeraden wordt? Mallorca zijn we vorig jaar geweest, leuk maar willen nu iets anders. Turkije is geen optie.

x_Jeanine_x

Re: Zomervakantie Griekenland met kids

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 22:29

Vriendinnetje en ik vinden Blue lagoon resort op Kos een aanrader voor kids!
Aan het strand, leuke zwembaden en glijbanen, waterpark en op loopafstand van Kos stad.
Is all inclusive, te boeken via Tui en onderdeel van Blue Lagoon Group.
Ik ben er in 2014 geweest, vriendin vorig jaar en haar zwager is in 2017 geweest.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 22:31

Wij waren afgelopen zomer op Lanzarote bij flamingo beach resort van tui.
Echt een aanrader, alles is op kinderen ingericht.
Griekenland geen ervaring mee maar tui heef veel tui family life resorts en die zijn wel echt gericht op kinderen :)

Denise_Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 22:35

Aegean View Aqua resort op Kos is met kinderen écht een aanrader! Onwijs leuk animatieteam voor de kids en de hele dag door leuke activiteiten :D

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-19 11:48

Denise_Storm schreef:
Aegean View Aqua resort op Kos is met kinderen écht een aanrader! Onwijs leuk animatieteam voor de kids en de hele dag door leuke activiteiten :D

Laat ik precies die nu net in mijn lijst gezet hebben! Ziet er tof uit. Twijfel alleen over de bijna 4 uur vliegen :o

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 11:51

4uur vliegen is niks! Zo voorbij. Voor de 5-jarige een plek bij het raam nemen en die vermaakt zich wel. En verder een IPad met filmpjes, speelgoedjes, kleurboek + stiften. Evt wat snoepjes.
En ms vallen ze lekker in slaap. De tweejarige vast wel, die van ons slaapt heerlijk in het vliegtuig op het monotone geluid van de motoren iig.
Wij hebben niet eens al onze voorbereidingen hoeven gebruiken om het kind te vermaken, want toen waren we er al :Y)

Jenny21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-19 11:55

Afgelopen jaar naar Mallorca geweest. Heenreis idd geslapen. Terugreis was ik erg blij dat voorbij was! Pfff.. hij was helemaal van de kaart, wilde niet afgeleid.
Toen was hij 1,5 ik heb hoop dat een jaar verder ook beter gaat!

Lanzarote ziet er ook fijn uit maar is vliegen vanuit Rotterdam of Amsterdam. We willen graag vanuit het zuiden vertrekken. En ik kom op een bedrag van 4400,- uit voor 10 dagen dat vind ik persoonlijk wel veel...