Vakantiehuis/chalet hondvriendelijk in kroatië tips gevraagd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharmingS

Vakantiehuis/chalet hondvriendelijk in kroatië tips gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-19 11:20

Ik wil graag aankomende zomervakantie met mijn honden en vriend met de auto naar kroatië.
We willen graag naar Porec, of omgeving daarvan, want we willen heel graag naar de watervallen.

Omdat ik mijn honden niet graag uit handen geef wil ik deze graag meenemen. Het gaat om 2 mechelse herders, en natuurlijk zorgen we dat ze compleet voor alles geënt worden.

We hebben geen ontzettend groot budget, en willen minimaal 7a8 dagen in een huisje of chalet verblijven, en natuurlijk ivm de honden het liefst met airco.

Heeft iemand tips?

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 11:40

Bedoel je de Plitvice watervallen?
Dit gebied ligt meer in het binnenland. Porec aan de kust. Zal een uurtje of 3 rijden zijn.

Je kan je reis in tweeën splitsen, eerst naar de Plitvice en dan nog een paar dagen naar de kust. Ik vind het kustgebied toch wel het mooiste in Kroatie.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-19 14:46

Grit schreef:
Bedoel je de Plitvice watervallen?
Dit gebied ligt meer in het binnenland. Porec aan de kust. Zal een uurtje of 3 rijden zijn.

Je kan je reis in tweeën splitsen, eerst naar de Plitvice en dan nog een paar dagen naar de kust. Ik vind het kustgebied toch wel het mooiste in Kroatie.

Ja die bedoel ik, en ik weet dat het even rijden is. Maar we willen het liefst in de buurt van Porec. Dan trekken we er een dag voor uit om naar de watervallen te gaan.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 16:34

Gelukkig een bewuste keuze dan, anders had het een onaangename verrassing kunnen worden :D

Ik heb geen ervaring met huisjes of chalets. Wij hebben elke keer last minute via booking.com gekeken wat er vrij was in de buurt.

luuntje

Re: Vakantiehuis/chalet hondvriendelijk in kroatië tips gevraagd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:24

Je kan op dogsincluded kijken.